60000 ETH به طور ناگهانی در Binance خریداری شد قبل از تعلیق ETH، جامعه را شگفت زده کرد


تصویر جلد از طریق www.freepik.com

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده توسط نویسندگان ما متعلق به خود آنها است و دیدگاه های U.Today را نشان نمی دهد. اطلاعات مالی و بازار ارائه شده در U.Today فقط برای اهداف اطلاعاتی است. U.Today مسئولیتی در قبال خسارات مالی وارد شده در طی معاملات ارزهای دیجیتال ندارد. قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را با تماس با کارشناسان مالی انجام دهید. ما معتقدیم که تمام محتوا تا تاریخ انتشار دقیق است، اما برخی از پیشنهادات ذکر شده ممکن است دیگر در دسترس نباشند.

فهرست

  • نهنگ ناشناس ۲۴۰ میلیون دلار ETH کشف و ضبط کرد
  • ETH از زمان تایید ETF به صورت جانبی معامله می شود

بر اساس توییت اخیر Whale Alert، یک کارگاه پیشرو در بلاک چین که نقل و انتقالات ارزهای دیجیتال بزرگ را ردیابی می کند، مقدار شگفت انگیزی از اتریوم توسط یک صاحب کیف پول رمزنگاری ناشناس در Binance خریداری شده است.

نهنگ ناشناس ۲۴۰ میلیون دلار ETH کشف و ضبط کرد

جامعه کریپتو در حال بحث درباره این تراکنش و اندازه انتقال است که به 200 میلیون دلار معادل فیات نزدیک می شود.

با توجه به منبع داده فوق، نهنگ مرموز مقدار زیادی 50000 ETH از بایننس به کیف پول ثبت نشده خود برداشت. این مقدار ETH برابر با 192,569,042 دلار است.

یک برداشت بزرگ دیگر اتریوم از همین پلتفرم اوایل امروز اتفاق افتاد و این مبلغ 10000 اتریوم به ارزش 39768424 دلار بود.

همانطور که قبلاً توسط U.Today گزارش شده بود، بایننس به جامعه ارزهای دیجیتال خطاب کرد و به آنها هشدار داد که سپرده گذاری و برداشت کوتاه مدت با اتریوم در راه است.

تعمیر و نگهداری کیف پول اتریوم در ساعت 07:00 UTC در 29 مه آغاز شد. پست وبلاگ بایننس بیان کرد که برداشت و سپرده پس از تکمیل فرآیند ادامه خواهد داشت.

مرتبط با

ETH از زمان تایید ETF به صورت جانبی معامله می شود

هفته گذشته، جامعه کریپتو با خبر ناگهانی مبنی بر اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برنامه‌های ETF اتریوم را که توسط همان شرکت‌هایی که قبلا برای ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای ثبت کرده بودند، با چراغ سبز روشن کرده است، متزلزل شد.

صندوق‌های قابل معامله مبادلات مبتنی بر اتریوم تاکنون پیش‌تایید دریافت کرده‌اند. انتظار می رود تصمیم نهایی رگولاتور در ماه ژوئن، زمانی که جلسه SEC برگزار می شود، گرفته شود. با این حال، جامعه اکنون با توجه به تصمیم اولیه در این مورد انتظار یک نتیجه مثبت را دارد.

مایکل سیلر، ماکزیمالیست برجسته بیت کوین، اظهار داشت که این تایید وجوه ETH می تواند در درازمدت برای BTC خوب باشد و می تواند به عنوان “یکی دیگر از خط دفاعی برای بیت کوین” عمل کند.

سه روز قبل از تایید، قیمت اتریوم شروع به افزایش کرد. در 20 می، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ از 3090 دلار به 3690 دلار افزایش یافت که 19.45 درصد افزایش یافت. از آن زمان، ETH به صورت جانبی معامله می‌شود و نزدیک به مرزهای پایین‌تر 3700 دلار و بالای 3820 دلار حرکت می‌کند. روز یکشنبه، اتریوم تلاش کرد تا شکست بخورد و در سه روز به اوج 3957 دلار (+5.83٪) رسید. این افزایش با کاهش 3.56 درصدی همراه بود. در زمان نگارش این مقاله، ETH در حال تغییر است و به 3816 دلار می رسد.


نویسنده: Yuri Molchan

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید