500,000,000 دلار خروج ETF بیت کوین: تحلیلگران درباره «بدترین روز» صحبت می کنند


فهرست

  • «بسیار بدترین روز برای ETF های بیت کوین»: بیش از 500 میلیون دلار از ETF های بیت کوین حذف شد.
  • تحلیلگر می گوید موسساتی با دست های الماس هنوز وارد نشده اند

از آنجایی که قیمت بیت کوین (BTC) به کمترین حد در دو ماه گذشته رسید، بخش ETF بیت کوین به وحشت افتاد. تحلیلگران برتر مطمئن نیستند که این فروش وحشتناک منطقی باشد.

«بسیار بدترین روز برای ETF های بیت کوین»: بیش از 500 میلیون دلار از ETF های بیت کوین حذف شد.

Qiao Wang، سرمایه‌گذار باتجربه ارزهای دیجیتال و یکی از بنیان‌گذاران Messari، جلسه اول ماه مه را «بدترین روز» برای وجوه قابل معامله در مبادلات مبتنی بر بیت‌کوین (BTC) می‌داند. در این جلسه چشمگیر، حجم خالص وجوه در ETF های بیت کوین 500 میلیون دلار از دست رفت.

صندوق بیت کوین Fidelity Wise Origin Fund (FBTC) Fidelity Investments مسئول کاهش 191 میلیون دلاری بود، در حالی که محصولات Grayscale و ARK بیش از 50٪ از زیان نیم میلیاردی را پوشش دادند.

Qiao Wang با تجزیه و تحلیل حرکت های انجام شده توسط دارندگان ETF بیت کوین نقطه ای، با همکار خود Jim Bianco موافق است. بیانکو خاطرنشان کرد که تا حد زیادی “دست کاغذی” در بین دارندگان ETF بیت کوین نسل اول وجود دارد:

جیم بیانکو درست می گفت که صاحبان ETF دست کاغذ هستند. در راه بالا داشت FOMO درست می کرد و در راه پایین مرا مسخره می کرد.

بخش ETF بیت کوین نیز شاهد سه روز معاملاتی دردناک در 24، 25 و 30 آوریل بود. جلسه اول ماه مه ششمین روز متوالی “قرمز” ETF بیت کوین را با رکوردی اسفناک رقم زد.

همانطور که U.Today قبلاً پوشش داده شد، ETF های بیت کوین نقطه ای در هنگ کنگ راه اندازی شده اند. اولین روز معاملات با AUM متوسط ​​140 میلیون دلار و حجم معاملات معادل 12.1 میلیون دلار به پایان رسید.

تحلیلگر می گوید موسساتی با دست های الماس هنوز وارد نشده اند

با این حال، آقای وانگ نسبت به نسل بعدی خریداران ETF بیت کوین اسپات نسبتاً خوشبین است. موسسات دست الماس بیشتری را می توان دید که روی صحنه می آیند.

این کارشناس نتیجه گرفت که مدیران دارایی های سنگین وزن “به زمان نیاز دارند تا آرامش داشته باشند.”

بر اساس داده‌های CoinGlass، پس از سقوط قیمت بیت‌کوین (BTC) به زیر 57000 دلار، تقریباً 600 میلیون دلار در موقعیت‌های خرید نقدی در دو روز گذشته ثبت شد.




نویسنده: Vladislav Sopov

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید