27.78 میلیارد Dogecoin (DOGE) توسط نهنگ ها در 24 ساعت احتکار شد، چه اتفاقی می افتد؟


تصویر جلد از طریق www.freepik.com

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده توسط نویسندگان ما متعلق به خود آنها است و دیدگاه های U.Today را نشان نمی دهد. اطلاعات مالی و بازار ارائه شده در U.Today فقط برای اهداف اطلاعاتی است. U.Today مسئولیتی در قبال خسارات مالی وارد شده در طی معاملات ارزهای دیجیتال ندارد. قبل از هر گونه تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، با تماس با کارشناسان مالی، تحقیقات خود را انجام دهید. ما معتقدیم همه محتوا تا تاریخ انتشار دقیق است، اما برخی از پیشنهادات ذکر شده ممکن است دیگر در دسترس نباشند.

اکوسیستم دوج کوین (DOGE) با انباشت زیاد نهنگ‌های ممکوین همراه با کاهش قیمت، عملکرد متفاوتی را مشاهده می‌کند. در زمان نگارش این مقاله، قیمت Dogecoin با 8.35 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته به 0.1475 دلار رسید. با این حال، حجم معاملات سکه توانست با افزایش 96 درصدی به 1,696,311,945 دلار در میان افزایش تراکنش های 1 میلیون دلاری برسد.

افزایش 27 میلیارد نهنگ

طبق داده‌های پلتفرم تحلیل رمزنگاری IntoTheBlock، تراکنش‌های نهنگ Dogecoin در ۲۴ ساعت ۴۶.۶ درصد افزایش یافته است. با این نرخ، تا کنون در مجموع 4.2 میلیارد دلار DOGE توسط نهنگ ها کشف و ضبط شده است.

مرتبط با

نمودار معاملاتی نهنگ دوج کوین منبع: IntoTheBlock

این خریدهای بزرگ در مجموع 27.78 میلیارد دلار توسط این معامله گران بزرگ با حجم تجارت 100000 دلار یا بیشتر به فروش می رسد. دوج کوین همیشه در این خط مقدم قرار گرفته است زیرا یکی از 10 ارز دیجیتال برتر با علاقه زیاد به خرید نهنگ در نظر گرفته می شود.

علیرغم فشار اخیر بر پتانسیل صعودی این ارز دیجیتال، 27.78 میلیارد ارز دیجیتال خریداری شده به عنوان رای اعتماد از سوی این گروه از خریداران محسوب می شود. کاهش قیمت ارز دیجیتال به عنوان یک رأی اعتماد برای دارایی در نظر گرفته می شود که ارزش بازار آن در دوره هفت روزه بعدی به 0.145 دلار کاهش یافت.

آینده Dogecoin چیست؟

دوج کوین یکی از بی ثبات ترین ارزهای دیجیتال در بازار امروز است که جامعه بسیار واکنش پذیری دارد. در حال حاضر، حرکت سکه توسط سرعت کلی در بازار تعیین می شود و بیت کوین (BTC) بزرگترین عامل تعیین کننده است.

مرتبط با

توسعه دهندگان Dogecoin در حال کار بر روی آوردن ویژگی های قرارداد هوشمند به MyDogeWallet هستند. دو مورد از ویژگی های برنامه ریزی شده عبارتند از Doginals و DRC-20، با ارتقاءهایی که باید در افزونه مرورگر کیف پول پیاده سازی شوند.

با توابع داخلی بیشتر اکوسیستم، می توان یک مسیر تقاضای جدید برای Dogecoin ایجاد کرد که به نفع کل جامعه memecoin باشد.


نویسنده: Godfrey Benjamin

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید