2603 بیت کوین به طور ناگهانی توسط 4 نهنگ از کوین بیس منتقل شد، در اینجا یک تفاوت ظریف وجود دارد


تصویر جلد از طریق Stock.adobe.com

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده توسط نویسندگان ما متعلق به خود آنها است و دیدگاه های U.Today را نشان نمی دهد. اطلاعات مالی و بازار ارائه شده در U.Today فقط برای اهداف اطلاعاتی است. U.Today مسئولیتی در قبال خسارات مالی وارد شده در طی معاملات ارزهای دیجیتال ندارد. قبل از هر گونه تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، با تماس با کارشناسان مالی، تحقیقات خود را انجام دهید. ما معتقدیم همه محتوا تا تاریخ انتشار دقیق است، اما برخی از پیشنهادات ذکر شده ممکن است دیگر در دسترس نباشند.

با ادامه سقوط بیت کوین، برخی از نهنگ ها در حال خرید ارز دیجیتال پیشرو در جهان هستند.

حساب Analytics X @OnchainDataNerd چند ساعت پیش گزارش داد که چهار کیف پول ارزهای دیجیتال ناشناس، 2603 بیت کوین قابل توجهی را خریداری کرده اند. این تقریباً معادل 166.2 میلیون دلار است.

بیت کوین از کوین بیس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال آمریکا خریداری و برداشت شد. حساب تحلیلی به یک نکته جالب اما غیرقابل توضیح اشاره کرد: پس از برداشت، سه مورد از این کیف پول ها دارای موجودی یکسان 762.8 BTC بودند. این مقدار بیت کوین تقریباً 48.77 میلیون دلار ارزش دارد.

امروز بیت کوین 6.18 درصد از 64560 دلار به منطقه 60820 دلاری که در زمان نگارش این مقاله معامله می شد کاهش یافت.

از جمله دلایلی که بیت کوین به کاهش خود ادامه می دهد؛ کارشناسان معتقدندنتایج گزارش کار کمتر از حد انتظار بود و مدیر عامل سابق بایننس CZ احتمالاً به دلیل سه سال زندان به زندان خواهد رفت.




نویسنده: Yuri Molchan

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید