خلاصه 2023: سال رمزنگاری یین و یانگ


پس از اینکه سال گذشته هم شادی و هم ترس را برای کریپتو به ارمغان آورد، یک بازار بالقوه صعودی بیت کوین در سال 2024 در انتظار است که یک درس ارزشمند ارائه می دهد: “برای درک حال، باید گذشته را درک کنید.”

با پیشروی سال 2023، بقایای سیب های بد از بازار خرس 2022 باقی مانده و بر چشم انداز صنعت کریپتو سایه افکنده است. علاوه بر این، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ترس و عدم اطمینان را به صنعت کریپتو ایالات متحده به دلیل درخواست های خود برای شفافیت نظارتی تزریق کرده است. با این حال، با افزایش انتظارات در مورد تایید احتمالی اولین صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) در ایالات متحده، بازار شروع به تغییر کرد.

علاوه بر این، بیت کوین (BTC) نه تنها به دارندگان درازمدت خود از طریق تنش های ژئوپلیتیکی که همچنان به تخریب بازارهای سنتی ادامه می دهد، پاداش داده است، بلکه این ارز دیجیتال نیز موقعیت خوبی برای بازار صعودی دارد و رویداد نصف شدن در پیش است.

فلسفه یین و یانگ چین، سال 2023 را مکانی توصیف کرده است که در آن دو نیروی متضاد برای یافتن تعادل با هم برخورد می کنند. در دنیای کریپتو، رفتار بیت کوین تعیین می کند که آیا بازارها به سمت روشنایی یا تاریکی حرکت می کنند. پس سال 2023 چگونه رفتار کرد؟ کریپتو در روشنایی است یا در تاریکی؟

ادامه مطلب


نویسنده: Daniel Ramirez-Escudero

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید