1901 بیت کوین (BTC) در یک روز به ETF ها اضافه شد، چرا قیمت جهش نداشت؟


تصویر جلد از طریق www.freepik.com

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده توسط نویسندگان ما متعلق به خود آنها است و دیدگاه های U.Today را نشان نمی دهد. اطلاعات مالی و بازار ارائه شده در U.Today فقط برای اهداف اطلاعاتی است. U.Today مسئولیتی در قبال خسارات مالی وارد شده در طی معاملات ارزهای دیجیتال ندارد. قبل از هر گونه تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، با تماس با کارشناسان مالی، تحقیقات خود را انجام دهید. ما معتقدیم که تمام محتوا تا تاریخ انتشار دقیق است، اما برخی از پیشنهادات ذکر شده ممکن است دیگر در دسترس نباشند.

صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) رشد قابل توجهی را تجربه می کنند که نشانه ای از اعتماد سرمایه گذاران است. در 7 ژوئن، گزارش شد که در مجموع 1901 جریان خالص بیت کوین به ارزش 132 میلیون دلار تنها در 24 ساعت به ETF اضافه شد. به گفته جولیان فاهرر، ورودی ها نشان می دهد که چنین حرکاتی برای 19 روز متوالی رخ داده است.

طبق توزیع ورودی، بلک راک با 2450 بیت کوین به ارزش 169.2 میلیون دلار بیشترین ورودی را داشت. Grayscale خروجی 524 بیت کوین به ارزش 36.3 میلیون دلار را ثبت کرد، در حالی که Ark ورودی دو رقمی 99 بیت کوین را ثبت کرد و ورودی 99 بیت کوین به ارزش 6.9 میلیون دلار را تضمین کرد.

علی‌رغم این جریان‌های عظیم، که نشان‌دهنده افزایش قابل توجه علاقه سرمایه‌گذاران است، قیمت بیت‌کوین 2.56 درصد کاهش یافت و به زیر سطح 70000 دلار سقوط کرد و به 69428.07 دلار رسید. عدم واکنش در قیمت منجر به حدس و گمان از سوی جامعه گسترده تر ارزهای دیجیتال شده است.

حدس و گمان های بیت کوین، احساسات بازار و پیش بینی های آینده

با توجه به رشد آهسته بیت کوین پس از نصف شدن، یک فضای عمومی از عدم اطمینان در مورد عملکرد بیت کوین وجود دارد. برخی می ترسند که یک جلسه نزولی همچنان در کمین باشد. این در حالی است که میزان ورودی به این سرمایه گذاران در جهت مخالف است.

با توجه به پیشینه تاریخی، عدم تحرک قیمت ها با وجود ورودی های زیاد، حکایت از روند صعودی دارد، زیرا هر چه این وضعیت طولانی تر باشد، قیمت ها افزایش می یابد.

بنابراین، طبق پیش‌بینی رهبران صنعت مانند مایک نووگراتز، رابرت کیوساکی و تام لی، قیمت‌ها ممکن است به بالاترین حد خود برسد. نووگراتز قویاً معتقد است که بیت کوین می تواند قبل از پایان سال جاری به قلمرو شش رقمی نفوذ کند. کیوساکی با پیش‌بینی خیره‌کننده قیمت بیت‌کوین ۳۵۰ هزار دلار تا آگوست جسورتر است.

جالب توجه است که تحلیلگران پیشنهاد می کنند که قیمت بیت کوین پس از نصف شدن رویدادها از الگوهای مشابهی پیروی می کند، با چرخه های گذشته اوج قیمت قابل توجهی را نشان می دهد.

اگر پیش‌بینی‌های قیمت درست باشد، جریان‌ها و انباشته‌های عظیم BlackRock، Grayscale و سایر سرمایه‌گذاران آن‌ها را در موقعیتی قرار می‌داد که با افزایش بزرگترین دارایی ارزهای دیجیتال، سودهای کلانی به دست آورند.




نویسنده: Godfrey Benjamin

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید