174000 دلار برای تراکنش بیت کوین (BTC): هزینه هنگفتی که به تازگی پرداخت شده است


علاقه مندان به جامعه ارزهای دیجیتال در حال حدس و گمان هستند که چه چیزی باعث می شود یک دارنده حساب بیت کوین (BTC) بیش از 4 بیت کوین را برای انتقال خود در یک بلوک معمولی بیت کوین (BTC) بپردازد. این سومین کارمزد بزرگ تراکنش 100000 دلاری است که از سپتامبر 2023 پرداخت شده است.

کاربر برای انتقال تک بیت کوین 174000 دلار می پردازد

امروز، 16 ژانویه 2024، خدمات ردیابی خودکار یک تراکنش غیرعادی بیت کوین (BTC) را در بلوک 826032 ثبت کردند. شخصی برای انتقال 2.89 بیت کوین بیش از 4.03 بیت کوین پرداخت کرده است. بنابراین، کارمزد هنگفتی معادل 1800890 sat/vB برای تراکنش دریافت شد.

در قیمت فعلی بیت کوین (BTC)، این کارمزد تقریباً 174000 دلار بود. این بلاک تقریباً 30000 برابر بیشتر از حد متوسط ​​برای استخراج کنندگان بیت کوین (BTC) سودآور بود.

یک توسعه‌دهنده بیت‌کوین (BTC) که توسط @mononautical در X (توئیتر سابق) استفاده می‌شود، افکار خود را در مورد آنچه می‌تواند پشت این رویداد دیوانه‌کننده باشد به اشتراک گذاشت:

احتمالاً خطای کاربر است، زیرا نرم افزار کیف پول به طور خودکار تغییرات را در این مورد اضافه می کند (امیدوارم) (…) این تراکنش به طور آشکار توسط گره های mempool.space قبل از قرار گرفتن در هر بلوکی پخش می شود و مشاهده می شود.

نظر دهندگان X حدس می زنند که آیا این فعالیت به پولشویی مربوط می شود یا اینکه شخصی با عجله پارامترهای اشتباهی را تنظیم کرده است.

سومین معامله زشت در شش ماه انجام شد

چنین نقل و انتقالاتی به صورت دوره ای در بلاک چین بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) ثبت می شود. در ماه سپتامبر، شخصی بیش از 510000 دلار برای انتقال بیت کوین پرداخت کرد.

در دسامبر 2023، کارمزد رکوردی در شبکه بیت کوین (BTC) ثبت شد. یک بیت‌کوین‌کار ناشناس (BTC) تراکنش‌های خود را با کارمزد 3.1 میلیون دلار تقلب کرد.

آخرین داده ها می گوید که در ژانویه 2024، هزینه ها در هر دو شبکه ثابت است.


نویسنده: Vladislav Sopov

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید