نهنگ های بیت کوین 140000 بیت کوین را در Epic Accumulation Move اضافه می کنند


تصویر جلد از طریق www.freepik.com

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده توسط نویسندگان ما متعلق به خود آنها است و دیدگاه های U.Today را نشان نمی دهد. اطلاعات مالی و بازار ارائه شده در U.Today فقط برای اهداف اطلاعاتی است. U.Today مسئولیتی در قبال خسارات مالی وارد شده در طی معاملات ارزهای دیجیتال ندارد. قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را با تماس با کارشناسان مالی انجام دهید. ما معتقدیم که تمام محتوا تا تاریخ انتشار دقیق است، اما برخی از پیشنهادات ذکر شده ممکن است دیگر در دسترس نباشند.

نهنگ‌های بیت‌کوین یا سرمایه‌گذاران بزرگ با عرضه‌ی سرمایه کافی، مقادیر زیادی پول جمع‌آوری کرده‌اند، به‌ویژه پس از تصویب ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای در ایالات متحده.

به گفته تحلیلگر کریپتو علینهنگ های بیت کوین طی سه هفته گذشته ولگردی به خرید کرده اند و 140000 بیت کوین به ارزش 6.16 میلیارد دلار خریداری کرده اند.

اولین مجموعه از ETF های بیت کوین پس از یک دهه مبارزه در 11 ژانویه در ایالات متحده فعال شد. تایید ETF بیت کوین، که به سرمایه گذاران اجازه می دهد بدون داشتن دارایی واقعی، در معرض بیت کوین قرار بگیرند، به عنوان نقطه عطفی برای صنعت کریپتو در نظر گرفته می شود زیرا نشان می دهد که بیت کوین به طور فزاینده ای به عنوان یک دارایی سرمایه گذاری پذیرفته می شود.

افزایش ذخایر نهنگ نشان می دهد که این سرمایه گذاران به چشم انداز بلندمدت بیت کوین با وجود نوسانات اخیر بازار اطمینان دارند. نهنگ ها همچنین ممکن است از کاهش قیمت برای انباشت بیت کوین بیشتر با قیمت های پایین تر استفاده کنند و پیش بینی افزایش بیشتر در آینده را داشته باشند.

بیت کوین برای اولین بار در یک ماه به بالای 48000 دلار رسید، زیرا صندوق های قابل معامله در مبادلات ایالات متحده ارز دیجیتال را در اختیار داشتند، جریان نقدی ثابت از سوی سرمایه گذاران و افزایش ریسک پذیری در بازارهای مالی.

جریان‌های خالص ورودی (از جمله جریان‌های خروجی Grayscale) همچنان در حال افزایش است، که نشان می‌دهد صادرکنندگان جدید بیت‌کوین ETF بیشتر از متعادل کردن جریان‌های خروجی Grayscale هستند. با توجه به این تحقیق BitMEXETF های بیت کوین نقطه ای در روز جمعه شاهد ورودی قوی 541.5 میلیون دلاری بودند که در مجموع به 11388 بیت کوین رسید.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با 2.10 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته به 48104 دلار رسید. دارایی کریپتو نیز برای هفته 13 درصد افزایش یافته است و اگر امروز در رنگ سبز بسته شود، برای هفتمین روز متوالی رشد خود بسته خواهد شد.

جان بولینگر، تاجر باتجربه و خالق Bollinger Bands، در مورد روند قیمت بیت کوین گفت: “اکنون باید انتظار یک حرکت صعودی در باند بالا باشد تا زمانی که واگرایی تشخیص داده شود.”




نویسنده: Tomiwabold Olajide

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید