136.86 میلیارد SHIB توسط Fresh Wallet توقیف شد در حالی که قیمت به صفر می رسد


تصویر جلد از طریق www.freepik.com

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده توسط نویسندگان ما متعلق به خود آنها است و دیدگاه های U.Today را نشان نمی دهد. اطلاعات مالی و بازار ارائه شده در U.Today فقط برای اهداف اطلاعاتی است. U.Today مسئولیتی در قبال خسارات مالی وارد شده در طی معاملات ارزهای دیجیتال ندارد. قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را با تماس با کارشناسان مالی انجام دهید. ما معتقدیم که تمام محتوا تا تاریخ انتشار دقیق است، اما برخی از پیشنهادات ذکر شده ممکن است دیگر در دسترس نباشند.

بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط کارشناس بلاک چین @lookonchain، یک کیف پول نهنگ جدید مقدار زیادی سکه میم خریداری کرده است که در مجموع به 136.86 میلیارد SHIB می رسد. این شیبا اینو تقریباً 1.38 میلیون دلار ارزش دارد.

این تنها نهنگ جدیدی نیست که امسال به مقادیر خیره کننده SHIB دست یافته است. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، یک نهنگ ارز دیجیتال “نوزاد” 546 میلیارد SHIB در Binance جمع آوری کرده است. این مبلغ تقریباً 10 میلیون دلار است.

علاوه بر این، جاستین سان، موسس Tron و در حال حاضر مالک صرافی‌های Poloniex و Huobi، اخیراً نیم تریلیون شیبا اینوس را از صرافی Binance خریداری کرده است. @vetkusama، یکی از اعضای تیم شیبا اینو، دو دلیل احتمالی برای انجام این کار توسط سان به اشتراک گذاشت.

اولین مورد شاید این بود که او می خواست یک SHIB رایت شخصی انجام دهد و این 500 میلیارد SHIB را به آدرس های بلاک چین غیرقابل مصرف منتقل کند. مورد دوم این بود که سان ممکن است به فکر ساختن پلی بین بلاک چین ترون و شیباریوم باشد. با این حال، هیچ بیانیه ای از جاستین سان در مورد هر دو گزینه وجود نداشت.

قیمت SHIB صفر را حذف می کند

@lookonchain اشاره کرد که SHIB، دومین ارز رمزنگاری شده با مضمون سگ از نظر ارزش بازار، ماه گذشته تنها 4.86 درصد رشد داشت، در حالی که بیت کوین 9.78 درصد و اتریوم، دومین سکه بزرگ، 16 درصد افزایش یافت. 09 درصد افزایش یافته است. بالا آمدن

با این حال، در 24 ساعت گذشته، قیمت شیبا اینو بیش از 12 درصد افزایش یافته است و صفر را حذف کرده و به سطح 0.00001030 دلار رسیده است که در زمان نوشتن این مقاله معامله می شد.

رشد ناگهانی SHIB با اخباری مبنی بر اینکه کمونیسم اوراق بهادار و بورس ایالات متحده بالاخره به ETF های بیت کوین مبتنی بر نقطه چراغ سبز نشان داده است، تقویت شد. سال گذشته، 11 شرکت وال استریت درخواست دادند. Ark Invest و BlackRock قدیمی ترین آنها بودند.

در مورد قیمت بیت کوین، برای مدت کوتاهی در روز چهارشنبه به 47700 دلار رسید که 7.75 درصد افزایش داشت. با این حال، این افزایش قیمت با اصلاح 4.43 درصدی همراه شد که BTC را به 45633 دلار کاهش داد. تا کنون، بیت کوین حرکت دیگری انجام داده است و با 2.15 درصد افزایش در 46645 دلار معامله می شود.

اتریوم، بزرگترین ارز دیجیتال بعدی پس از بیت کوین، رشد بسیار بیشتری داشت و بیش از 11 درصد افزایش یافت و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 2626 دلار تغییر کرد.




نویسنده: Yuri Molchan

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید