دریافت 13.53 میلیارد Dogecoin از پشتیبانی حیاتی DOGE: جزئیات


تصویر جلد از طریق www.freepik.com

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده توسط نویسندگان ما متعلق به خود آنها است و دیدگاه های U.Today را نشان نمی دهد. اطلاعات مالی و بازار ارائه شده در U.Today فقط برای اهداف اطلاعاتی است. U.Today مسئولیتی در قبال خسارات مالی وارد شده در طی معاملات ارزهای دیجیتال ندارد. قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را با تماس با کارشناسان مالی انجام دهید. ما معتقدیم که تمام محتوا تا تاریخ انتشار دقیق است، اما برخی از پیشنهادات ذکر شده ممکن است دیگر در دسترس نباشند.

دوج کوین، هشتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، اخیرا شاهد ظهور سطح حمایت قابل توجهی با حجم قابل توجه 13.53 میلیارد DOGE بوده است.

اینجاست که تعداد قابل توجهی از آدرس های Dogecoin دارای 13.53 میلیارد DOGE است. بر اساس داده های IntoTheBlock، 13.53 میلیارد Dogecoin از 225990 آدرس با میانگین قیمت 0.1617 دلار، بین 0.154 تا 0.1673 دلار خریداری شد.

به بلوک
ارز جهانی ورودی/خروجی، با حسن نیت: IntoTheBlock

این سطح حمایت حیاتی، که توسط داده های زنجیره ای برجسته شده است، در نزدیکی سطح مهم روزانه SMA 50 در 0.154 دلار رخ می دهد. همانطور که در نمودارهای روزانه مشاهده می شود، Dogecoin در روزهای اخیر شاهد مبارزه بین گاوها و خرس ها بالاتر از این سطح کلیدی بوده است.

Dogecoin از این سطح عبور کرد و بالاتر از SMA 50 روزانه حرکت کرد که برای اولین بار از اواسط آوریل قیمت خود را محدود کرده است. اگرچه خرس‌ها از آن زمان تاکنون دو بار تلاش کرده‌اند تا قیمت Dogecoin را به زیر این سطح کلیدی برسانند، گاوها مقاومت کرده‌اند و سیگنال‌هایی را برای خرید این نزول‌ها اعلام کرده‌اند.

مرتبط با

Dogecoin پس از تجربه یک کاهش مداوم در طول هفته به سطح بحرانی روزانه SMA 50 نزدیک می شود. تحلیلگران بازار به دقت قیمت Dogecoin را زیر نظر دارند زیرا شکستن زیر این سطح کلیدی می‌تواند باعث کاهش بیشتر شود و مرحله تجمیع Dogecoin را گسترش دهد.

نمای معاملاتی
نمودار روزانه DOGE/USD، اعتبار: TradingView

از لحاظ تاریخی، سطوح حمایت بحرانی به عنوان نقطه شروع برای افزایش قیمت عمده بوده است که ناشی از اعتماد مجدد سرمایه گذاران و علاقه خرید است. در مورد Dogecoin، SMA 50 روزانه به عنوان سکوی پرشی برای افزایش قیمت Dogecoin از اواخر فوریه تا مارس و در نیمه دوم سال 2023، به ویژه از اکتبر تا دسامبر، عمل کرد.

مرتبط با

اگر Dogecoin بتواند بالاتر از این سطح بحرانی باقی بماند، این می تواند نشانه آغاز یک روند صعودی جدید باشد. اگر با افزایش حجم حمایت شود، ممکن است فشار خرید کافی برای بالا بردن قیمت وجود داشته باشد و سطوح مقاومت بالاتر را به چالش بکشد.

در زمان نگارش این مقاله، Dogecoin با 0.80 درصد کاهش به 0.16 دلار در 24 ساعت گذشته رسیده است.


نویسنده: Tomiwabold Olajide

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید