12 نکته برای کمک به شرکت های رمزنگاری و بلاک چین برای کسب بودجه VC


در زمانی که تامین مالی VC دشوار است، شرکت‌های ارز دیجیتال که به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستند، باید بر ارزش تمرکز کنند، نه اغراق.

بر کسی پوشیده نیست که سرمایه‌گذاران خطرپذیر هنگام تصمیم‌گیری به شرایط فعلی بازار واکنش نشان می‌دهند، و در میان عدم اطمینان اقتصادی جهانی، کارآفرینان بخش‌های مختلف این روزها پیدا کردن وجوه VC را دشوارتر می‌یابند. این امر به‌ویژه برای شرکت‌های رمزنگاری و بلاک‌چین که باید نه تنها بر یک مانع اطلاعاتی غلبه کنند، بلکه باید بر ترس مداوم ناشی از رفتار نادرست اخیر برخی بنیان‌گذاران و شرکت‌های ارزهای دیجیتال برجسته نیز غلبه کنند، صادق است.

پیشگامان کریپتو که در اوایل دوران طلایی صنعت به جریان نقدی سرمایه خطرپذیر با جریان آزاد عادت کرده‌اند، ممکن است نیاز داشته باشند که طرز فکر و رویکرد خود را برای موفقیت در هنگام جستجوی سرمایه در بازار فعلی تنظیم کنند. در اینجا، 12 عضو حلقه نوآوری کوین تلگراف، نکاتی را برای کمک به شرکت‌های رمزنگاری و بلاک چین در پیشروی خود با کمتر شدن سخاوتمندی سرمایه‌های VC با سرمایه‌گذاری‌هایشان به اشتراک می‌گذارند.

مطمئن شوید که اولین برخورد با قسمت ظاهری آشنا به نظر می رسد

با داشتن یک شبکه آزمایشی پشت اولین برنامه خود، ما به دقت جریان کاربر را برای برنامه ها و دموهای خود در نظر گرفتیم. هدف ما این است که کاربران درک کنند که برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک‌چین، نسل بعدی برنامه‌های کاربردی با ویژگی‌های ویژه در باطن هستند – بنابراین اولین برخورد آن‌ها با front-end باید احساس آشنایی داشته باشند. فقط در این صورت ما بلاک اکسپلورر و کد را در صورت تمایل وارد می کنیم. – استفانی یانی، Geeq

تمرکز روی توکن ها را متوقف کنید

اولین کاری که یک شرکت رمزنگاری یا بلاک چین باید انجام دهد این است که تمرکز خود را روی توکن ها متوقف کند. صرف نظر از چرخه ها، تمرکز اصلی همیشه باید بر ایجاد یک محصول با کیفیت بالا و تلاش برای ایجاد کشش و اثبات تناسب محصول با بازار باشد. – سامی روسانی، Rusani Ventures

بر ارائه ارزش مشتری تمرکز کنید

به یاد داشته باشید: شما در حال راه اندازی یک تجارت هستید، نه یک ماشین تبلیغاتی. درآمدهای کسب و کار، سود، هزینه های جذب مشتری و حفظ و غیره. درک کنید که چه مشکلات واقعی را حل می کنید، مشتریان شما چه کسانی هستند، چگونه آنها را پیدا کنید، و ارزشی که برای آنها ایجاد می کنید، به ویژه نسبت به رقبا و جایگزین های خود (Web2، fiat، و غیره). بر ارائه ارزش مشتری تمرکز کنید و بقیه به دنبال آن خواهند بود. – Xinglu Lin، Fog Works، Inc.

شما قادر خواهید بود تطبیق پذیری راه حل خود را نشان دهید

به‌عنوان مدیر صندوق، افرادی را که در جمع‌آوری سرمایه موفق بوده‌اند، دیده‌ام که کارهای زیر را انجام می‌دهند: آنها نشان می‌دهند که راه‌حل‌هایشان به اندازه‌ای همه‌کاره است تا به جایگاهی که صنعت بیشتر به آن نیاز دارد تبدیل شود. به عنوان مثال، دو سرمایه‌گذاری آخر من در پروژه‌های زیرساختی متمرکز بر بهبود ویژگی‌های «مشتری خود را بشناسید» بازی‌ها و پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز در پرتو فشار مقررات آتی بوده است. – کارلوس گومز، صندوق رمزنگاری Belobaba

دک و دموهای خود را آماده کنید و یک ارزش گذاری معقول بخواهید

اردک های خود را روی هم بچینید. بسیاری از بنیانگذاران کریپتو در یک بازار صعودی در مورد نزدیک شدن به VCها تنبل هستند. عرشه مناسبی ندارند. هیچ دموی محصولی وجود ندارد. اول از همه، یک ارزش گذاری دیوانه وار با یک برنامه بررسی طولانی نمی خواهید. ارزش‌گذاری‌های دیوانه‌وار و غیرقابل توجیه و برنامه‌ریزی‌های طولانی سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران در بازارهای نزولی کارساز نیست. – برایان دی ایوانز، BDE Ventures

اشتیاق خود را برای پروژه خود نشان دهید

بهترین نکته ای که می توانم به بنیانگذار ارزهای دیجیتال که در حال حاضر به دنبال جمع آوری پول است، بدهم این است که به سرمایه گذاران خطرپذیر نشان دهم که پروژه شما چقدر هدفمند است. من فکر می کنم همه ما – به ویژه سرمایه گذاران – اکنون به دنبال پروژه های صادقانه، الهام بخش و ارزش محور هستیم. به آنها علاقه خود را نشان دهید و چرا باید هیجان زده باشند. وقت آن است که بازیگران بد را حذف کنیم و روی آنهایی تمرکز کنیم که ارزش اکوسیستم را به همراه دارند. – Ayelet Noff، SlicedBrand

به جامعه ای بپیوندید که در آن می توانید آینده را متحول کنید. حلقه نوآوری Cointelegraph رهبران فناوری بلاک چین را برای اتصال، همکاری و انتشار گرد هم می آورد. امروز درخواست دهید

مطمئن شوید که هیچ سورپرایزی وجود ندارد

ریسک را به حداقل برسانید و ارزش را به حداکثر برسانید. سرمایه گذاران باید بدانند که پول آنها نزد شما امن تر از هر شخص دیگری با ارزش به ظاهر “برابر” است. تنها راه برای اطمینان از این موضوع این است که مطمئن شوید هیچ شگفتی، راز و خجالت یا ضعف پنهانی وجود ندارد. به آنها اطلاع دهید، در واقع آنچه را که می گویید بسازید، بسازید و در صورت تغییر شرایط، زودتر و اغلب آنها را به روز کنید. – باد وایت، تاسن

راه حل های خاص برنامه را توسعه دهید

در حالی که ممکن است جذب سرمایه در شرایط سخت اقتصادی دشوار باشد، شرکت‌ها می‌توانند با توسعه راه‌حل‌های کاربردی خاص که نقش مهمی در کسب‌وکار مشتریان بازی می‌کنند، خود را در برابر روندهای عمومی بازار محافظت کنند، به جای تولید محصولات همه منظوره که اغلب اولین‌ها هستند. بودجه. موارد خط در بلوک شکست. – یائوکی جیا، زیرلایه

مبانی قوی را نشان دهید و مزایای Web3 را برجسته کنید

شرکت‌های رمزنگاری ممکن است با نشان دادن اصول بنیادی قوی مانند کشش و کارایی در جمع‌آوری سرمایه موفق‌تر باشند. علاوه بر این، شرکت‌های رمزنگاری می‌توانند با برجسته کردن ویژگی‌ها و پتانسیل‌های منحصربه‌فرد اکوسیستم Web3، مانند ماهیت غیرمتمرکز، شفافیت، و مهم‌تر از همه، کاهش هزینه‌های جذب مشتری، خود را متمایز کنند. – Erki Koldits، OÜ PopSpot

در مورد خطرات و مزایای احتمالی شفاف باشید و برای استفاده از وجوه برنامه داشته باشید

بر ایجاد یک طرح تجاری قوی و سابقه کاری، شبکه سازی و ایجاد روابط تمرکز کنید و برای جذب سرمایه گذاران در یک بازار چالش برانگیز از روندهای صنعت به روز باشید. همچنین مهم است که در مورد ریسک‌ها و بازده‌های احتمالی سرمایه‌گذاری در شرکت شفاف و شفاف باشید و یک برنامه روشن برای نحوه استفاده از وجوه برای رشد کسب‌وکار داشته باشید. – ولفگانگ روکرل، ENT Technologies AG

تسلیم ترس نشو

بدترین کاری که می توان انجام داد این است که مشترک ترس باشیم. طرز فکر همه چیز است، و چه متوجه شوید یا نه، اگر عمیقاً باور داشته باشید که نمی توانید سرمایه جمع آوری کنید یا شرکت شما دوام نخواهد آورد، تصمیمات را می گیرید – اغلب تصمیمات حیاتی – با ترس از زمان رسیدن. . پایه و محرک اصلی شما که خوب نیست. در عوض، سر خود را پایین نگه دارید و روی چیزهای مهم تمرکز کنید. – زین جفر، زین ونچرز

به ساختن ادامه دهید

سرمایه گذاران بالقوه به پروژه هایی که به آنها اعتقاد دارند علاقه مند هستند، بنابراین بسیار مهم است که شرکت ها به توسعه محصولات عالی و خدمات بهتر ادامه دهند. بازار در نهایت مسیر خود را تغییر خواهد داد و شرکت هایی که صبور هستند و به کار خود برای ایجاد محصولات موثر ادامه می دهند، آنهایی هستند که در دراز مدت زنده خواهند ماند. – آنتونی جورجیا، شبکه پاستل


این مقاله از طریق حلقه نوآوری Cointelegraph منتشر شده است، یک سازمان بررسی شده از مدیران ارشد و کارشناسان در صنعت فناوری بلاک چین که در حال ساختن آینده با قدرت ارتباطات، همکاری و رهبری فکری هستند. نظرات بیان شده لزوما منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیست.

درباره حلقه نوآوری Cointelegraph بیشتر بیاموزید و ببینید آیا واجد شرایط هستید یا خیر.


نویسنده: Cointelegraph Innovation Circle

اشتراک گذاری و حمایت

تصویر امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید