10 «نباید» کلیدی رسانه های اجتماعی برای شرکت های رمزنگاری و بلاک چین


عادات بد رسانه های اجتماعی می تواند نه تنها به پروژه و شهرت شرکت شما، بلکه به صنعت پر رونق کریپتو در کل آسیب برساند.

کسب‌وکارها در سراسر صنایع، زمان و منابع زیادی را صرف ساختن و توسعه حضور خود در رسانه‌های اجتماعی می‌کنند، زیرا بالقوه بالقوه بازگشت سرمایه بسیار زیاد است. بازاریابی رسانه های اجتماعی ابزاری است که شرکت های رمزنگاری و بلاک چین به سرعت از آن بهره می برند – پلتفرم های رسانه های اجتماعی مخاطبان متنوع، جوامع از پیش ساخته شده و دسترسی جهانی را ارائه می دهند.

با این حال، اشتباه کردن در دسترسی به رسانه‌های اجتماعی بسیار آسان است، و یک پست فکر نشده می‌تواند ویروسی شود (بد) و برای همیشه به یک برند آسیب برساند. در زیر، 10 عضو حلقه نوآوری کوین تلگراف در مورد برخی از اقدامات رسانه های اجتماعی که شرکت های رمزنگاری و بلاک چین باید از آنها اجتناب کنند و اینکه چرا آنها تا این حد مشکل ساز هستند، صحبت می کنند.

فالوورهای تقلبی نخرید

داشتن یک دنبال کننده قوی در توییتر دلیلی بر پتانسیل یک پروژه در نظر گرفته شد. این امر باعث شده است که بسیاری از پروژه ها هزاران فالوور جعلی را خریداری کنند تا بتوانند معتبرتر به نظر برسند. اکنون سرمایه گذاران از این رویه اطلاع دارند و مشارکت را نیز کنترل می کنند. همچنین، با خرید فالوورهای جعلی، دسترسی خود را به شدت کاهش می‌دهید – ربات‌ها با هم تعامل ندارند، بنابراین طرفداران واقعی شما احتمالاً پست‌های شما را نخواهند دید. – بوگومیل استویف، توکن های فصلی

ادعاهای فریبنده نکنید

ادعاهای نادرست یا گمراه‌کننده می‌تواند اعتماد به صنعت ارزهای دیجیتال و بلاک چین را تضعیف کند و جذب سرمایه‌گذاران، شرکا و مهندسان جدید را دشوار کند. برای کسب و کارها ضروری است که صریح و صادقانه با هم ارتباط برقرار کنند و اطلاعاتی را که در رسانه های اجتماعی ارسال می کنند به طور جدی در نظر بگیرند. – براد اسپان باوئر، مرکز ارز

اینفلوئنسرها را برای نمایش تگ نکنید

اینفلوئنسرهایی که مرتبط با پروژه شما نیستند را برای نمایش تگ نکنید – احتمالاً وقتی پست‌های شما را به عنوان هرزنامه گزارش می‌کنند و شما را مسدود می‌کنند، عکس این موضوع را دریافت خواهید کرد. تمرکز بر کیفیت، نه کمیت؛ مخاطبان شما را دنبال می کنند تا درباره شما و کارهایی که انجام می دهید بدانند، نه برای دیدن تبلیغات و تبلیغات شما. ترجیحا از یک متخصص رسانه های اجتماعی داخلی استفاده کنید تا مطمئن شوید که شبیه یک حرفه ای هستید. – تومر وارشاور نونی، کریپتومون

سعی نکنید مخاطبان زیادی را هدف قرار دهید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که شرکت های رمزنگاری و بلاک چین در رسانه های اجتماعی مرتکب می شوند این است که سعی می کنند مخاطبان زیادی را هدف قرار دهند. اغلب اوقات، آن‌ها سعی می‌کنند از کریپتو و بلاک چین رها شده و صنعت دیگری را هدف قرار دهند. این باعث می‌شود حامیان کریپتو احساس فراموشی کنند و می‌توانید متنفر ایجاد کنید و نتیجه‌ای نگیرید، حتی نتایج منفی که شروع به گاز گرفتن شما می‌کند. – برایان دی ایوانز، BDE Ventures

به جامعه ای بپیوندید که در آن می توانید آینده را متحول کنید. حلقه نوآوری Cointelegraph رهبران فناوری بلاک چین را برای اتصال، همکاری و انتشار گرد هم می آورد. امروز درخواست دهید

دنبال تعامل با کیفیت پایین نباشید

شرکت های Web3 باید از تمرکز بر تعامل با کیفیت پایین اجتناب کنند. در حالی که مسابقات «لایک و بازتوییت» می تواند به طور موقت تعداد رسانه های اجتماعی شما را افزایش دهد، این فالوورهای جدید احتمالاً به جای حامیان طولانی مدت، شکارچیان ایردراپ خواهند بود. در عوض، روی تبلیغ محتوا و رویدادهای جالب تمرکز کنید که به جرقه گفت و گو در مورد محصولات شما کمک می کند. – ولفگانگ روکرل، ENT Technologies AG

پروژه خود را به صورت اتفاقی تبلیغ نکنید

از تبلیغ بی رویه پروژه خود در رسانه های اجتماعی بدون در نظر گرفتن زمینه، مخاطب و هدف خودداری کنید. ارسال هرزنامه و راه اندازی کمپین های هشتگ می تواند بی اثر باشد و فالوورها، سرمایه گذاران و مصرف کنندگان بالقوه را دور کند. ارائه محتوایی که برای مخاطبان شما شخصی سازی شده باشد و چشم انداز، ارزش ها و اهداف شرکت شما را منعکس کند، ضروری است. – Theo Sastre-Garau، NFTevening

وعده های متورم نده

رسانه‌های اجتماعی اغلب به دلیل اینکه منبع اطلاعات نادرست هستند مورد انتقاد قرار می‌گیرند، و مهم است که شرکت‌های رمزنگاری با دادن وعده‌های اغراق‌آمیز به مشکل کمک نکنند. درعوض، رهبران این حوزه باید به دنبال رایج کردن فناوری های جدید و آینده نگر بدون جذب شرکت کنندگان با بازده غیرواقعی باشند. معامله گران به اندازه کافی برای تمرکز روی آن ها بدون نیاز به حذف داستان های مالی هستند. – الکساندر لوتسکویچ، CEX.IO

یک جایزه بزرگ را فقط برای جلب توجه تکان ندهید

تکان دادن یک جایزه بزرگ که بردن آن تقریبا غیرممکن است فقط برای جلب توجه مردم، راه خوبی برای ایجاد اعتماد نیست. در عوض، اگر می‌خواهید به افرادی که ثبت‌نام می‌کنند چیزی بدهید، کاری کوچک انجام دهید که احتمالاً در ازای وقت خود به دست می‌آورند، برخلاف چیزی که قطعاً طعمه‌ای جعلی تلقی می‌شود. – زین جفر، زین ونچرز

فقط از رسانه های اجتماعی برای پمپاژ پروژه های خود استفاده نکنید

شرکت های رمزارز باید از پمپاژ پروژه های خود اجتناب کنند. کاری که باید انجام دهید این است که با ایجاد و ارسال محتوایی که واقعاً برای آنها مفید باشد، بر ایجاد ارزش برای جوامع رسانه های اجتماعی خود تمرکز کنید. به عنوان مثال، پست های شما باید جامعه شما را در مورد اینکه چگونه محصول شما واقعاً می تواند زندگی آنها را آسان تر کند، به روز کند. وقتی ارزش ارائه می کنید، دیگران محتوای شما را به اشتراک می گذارند و به تنهایی شما را تحسین می کنند. – Ayelet Noff، SlicedBrand

از چندین کانال زیاد استفاده نکنید

سازمان‌های Web3 باید از استفاده بیش از حد از کانال‌های متعدد اجتناب کنند، زیرا این امر می‌تواند جوامع آنها را در بسیاری از پلتفرم‌های مختلف رقیق کرده و حتی تقسیم کند. در عوض، چند پلتفرم محبوب را در فضای Web3 انتخاب کنید و در آنجا دوستی ایجاد کنید. – شیراز احمد، شرکای طوفان


این مقاله از طریق حلقه نوآوری Cointelegraph منتشر شده است، یک سازمان بررسی شده از مدیران ارشد و کارشناسان در صنعت فناوری بلاک چین که در حال ساختن آینده با قدرت ارتباطات، همکاری و رهبری فکری هستند. نظرات بیان شده لزوما منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیست.

درباره حلقه نوآوری Cointelegraph بیشتر بیاموزید و ببینید آیا واجد شرایط هستید یا خیر.


نویسنده: Cointelegraph Innovation Circle

اشتراک گذاری و حمایت

تصویر امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید