بازی AAA Survival Horror Alien در حال توسعه، برای انتشار در تعطیلات 2023 برنامه ریزی شده است – شایعات


بیگانهطرفداران از زمان Creative Assembly و Sega به دنبال یک عنوان بقا-ترسناک جدید در این فرنچایز بودند.بیگانگان: انزوادر سال 2014 راه اندازی شد، اما متاسفانه هنوز منتشر نشده است. با این حال، انتظار برای یک بازی (یا دو) متناسب با این توصیف، طولانی به نظر نمی رسد.

طبق گزارش تام هندرسون برای Insider-Gaming، جدید AAA Survival Horrorبیگانهبازی در حال حاضر در حال توسعه است.مشخص نیست که کدام استودیو مسئولیت این پروژه را بر عهده دارد، اما گزارش ادعا می‌کند که الهام از این پروژه بوده است:بازی Resident Evilچه زمانیفضای مرده،ما به طور آزمایشی برای انتشار تعطیلات 2023 در نظر داریم.گفته می شود این بازی با نام رمز در حال توسعه استماراتن.

علاوه بر این، هندرسون همچنین ادعا می کند که همان منبع بیان می کند که دنباله فوق الذکر خواهد بود.بیگانگان: انزواهمچنین یا در مراحل اولیه توسعه است یا در بازار است. هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا Creative Assembly به پروژه بازخواهد گشت یا خیر. مهمتر از آن، ما همچنین تا حد زیادی مطمئن نیستیم که پروژه در حال حاضر وجود دارد، بنابراین آن را هر طور که می خواهید انتخاب کنید.

صرف نظر از اینکهانزوااگر عنوان بقا-ترسناک 2023 واقعا واقعی باشد، باید دید که چه زمانی معرفی می شود، به خصوص در مراسم The Game Awards در 8 دسامبر.

در حال حاضر 2بیگانهاین بازی رسماً در حال توسعه است – یک عنوان اکشن تیمی تک نفره از Focus Entertainment و Tindalos Interactive.بیگانه: تبار تاریک،عنوان ناشناخته ترسناک VR از Survios.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید