توسعه دهندگان Palworld چند دقیقه پس از موفقیت بازی شروع به گرفتن زمین بازی کردند


جفت جیب ، استودیوی پشت palworld ، مصاحبه اخیر نشان داد که صنعت توسعه بازی در این مرحله هیچ پولی ندارد. در حال صحبت کردن در بازی GameRadar در GDC 2025 ، جان باکلی ، مدیر مدیر ارتباطات و انتشارات PocketPair ، پس از انتشار استودیو ، در مورد گرفتن زمین از سایر تیم های توسعه صحبت کرد. palworld

“هیچ کس در این مرحله پول ندارد. چند دقیقه ، این حتی یک شوخی نیست. چند دقیقه بعد جهان باکلی گفت:

باکلی ادامه داد: “در کمال تعجب من ، این یک تیم کوچک دو نفره یا چیز دیگری نبود.” “برخی از نام های بزرگ واقعاً با ما تماس گرفته اند ، شما می دانید ، AAA ، AA ، Premium Indies ، همه این مخاطبین.”

PocketPair اعلام کرده بود که این بازی را در ژانویه منتشر می کند. به عنوان بخشی از این حرکت ، شرکت از آن پشتیبانی می کند داستان Kenzera: zau استودیوی جراحی توسعه دهنده با بازی های ترسناک جدید که اعلام نشده است. باکلی در حال آماده سازی بخش انتشارات خود بود و در مورد چگونگی شروع شرکت به گوش دادن به استودیو صحبت می کرد.

باکلی توضیح داد: “ما خیلی اوایل سال گذشته با این افراد آشنا شدیم و شروع به شنیدن ایده ها کردیم.” “و ما بسیار صادق بودیم. گفتیم ، ما در ناشر چیزی نداریم ، اما گوش می دهیم ، و در مورد آن زیاد صحبت کردیم.

“ما می خواهیم به ایجاد محصولات باحال و جذاب کمک کنیم. ما می خواهیم به ایجاد محصولات با کیفیت عالی و پریمیوم Indie ، نوعی AA کمک کنیم.”

تاکنون هیچ جزئیاتی در مورد عنوان اول Surgent Studios فاش نشده است ، به جز این واقعیت که به یک بازی ترسناک تبدیل خواهد شد. بنیانگذار استودیو Abubakar Salim (همچنین توسط Baek ابراز شده است منشأ اعتقادات قاتل) ، در مورد این فرصت برای استودیوی خود برای عبور از جفت جیب صحبت کرد.

سلیم گفت: “ما در صنعت سرگرمی متوجه الگوهای شدیم. جفت های جیب این فرصت را به ما دادند تا بازی های ترسناک در مورد آن انجام دهیم.” “جراحی و جفت جیب هر دو با ریسک پذیری آشنا هستند. این بازی کوتاه و عجیب خواهد بود و فکر می کنم بازیکنان به آنچه ما باید بگوییم علاقه مند خواهند بود.”

باکلی در مورد ایجاد بخش انتشارات استودیو برای کمک به استودیوهای Indie بیشتر در ماه ژانویه صحبت می کرد. در رسانه های اجتماعی ، باکلی اظهار داشت که پس از اعلام بخش انتشار ، سرعت بازی به سرعت ظاهر شد. او همچنین در مورد چگونگی استقلال اقتصادی به استودیوهای کوچکتر برای انجام بازی های خود صحبت کرد.

باکلی نوشت: “ما به شما پول می دهیم. شما یک بازی می کنید.” “اگر به بازاریابی یا کمک دیگری نیاز دارید ، می توانیم کمک کنیم ، اما در غیر این صورت هر کاری انجام خواهیم داد.

Pocketpair توانست به لطف موفقیت عظیمی که در بازی مشاهده می شود ، انتشارات را برای کمک به توسعه دهندگان کوچک شروع کند palworld طبق گزارش پشت فوریه ، جهان تاکنون توسط بیش از 32 میلیون بازیکن بازی شده است. برای زمینه ، این بازی با بودجه 6.7 میلیون دلار تهیه شد.



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید