کیت توسعه Nintendo Switch 2 از خروجی 4K پشتیبانی نمی کند – شایعه


از آنجا که Nintendo Switch 2 به طور مستقیم به همراه پنجره راه اندازی شایعه ژوئن به ما می رود ، شایعات مربوط به کیت های جدید توسعه کنسول شروع به ظاهر شدن می کند. شایعات اخیر در حول پشتیبانی از حدس و گمان سوئیچ 2 برای خروجی 4K می چرخد. به نظر می رسد توسعه دهندگان این مسئله را روشن کرده اند که Devkit on Switch 2 از 4K پشتیبانی ندارد.

تام هندرسون در یک قسمت اخیر از پادکست هفتگی بازی خودی ، گفت توسعه دهندگان GDC 2025 در مورد توانایی های Devkits صحبت کردند. در این مکالمات ، یک توسعه دهنده فقدان خروجی 4K را نشان داد.

هندرسون از پادکست می گوید: “من این را از یک توسعه دهنده در GDC شنیده ام و آن را به صورت جداگانه از طریق ایمیل شنیده ام ، اما هیچ خروجی 4K در کیت توسعه یا برخی از کیت های توسعه وجود ندارد.”

فقدان خروجی 4K در کیت توسعه در طرح بزرگ چیزها چندان بزرگ نیست ، اما نشان می دهد که سوئیچ 2 نمی تواند با چنین وضوح بالایی بومی اجرا شود. در عوض ، این کنسول احتمالاً نوعی تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی را در رگهای DLS Nvidia قرار می دهد.

فناوری شایعه شده برای اولین بار در ژانویه به لطف یک برنامه ثبت اختراع کشف شد. طبق این امر ، سوئیچ 2 سخت افزار داخلی جداگانه ای دارد و یک شبکه عصبی را اداره می کند. این تراشه ، که توسط NVIDIA ساخته شده است ، انتظار می رود که به عنوان نمونه از 540p تا 1080p رده بالا ، تصاویر را بسازد.

به نظر می رسد یکی از کاربردهای این فناوری upscaling حول کاهش اندازه کلی بازی می چرخد. این امر به نینتندو اجازه می دهد تا فضای سخت افزار بازی را کاهش دهد زیرا کنسول ها به بافت های با وضوح بالا نیاز دارند که تمایل به ذخیره سازی بزرگتر دارند و در عوض به فناوری upscaling تصویر تکیه می کنند.

نمونه ای که به این کاربرد فناوری upscaling داده شده بود این بود که یک بازی با بافت 4K می تواند در حدود 60 گیگابایت وزن داشته باشد ، و یک بازی که دارای اندازه بافت مناسب برای بازی های 1080p است ، دارای ردپای حدود 20 گیگابایت است. شما می توانید با استفاده از upscaler مبتنی بر AI ، نسخه های 1080p از بافت ها را تا 4K تولید کنید. این اجازه می دهد تا بازی در سبد خرید Nintendo Switch شما قرار بگیرد. به طور معمول دارای ظرفیت ذخیره سازی تا 32 گیگابایت است.

شایعات دیگر از پشت در ژانویه نشان می دهد که چه اسب بخار می توانید از سوئیچ 2 انتظار داشته باشید. طبق این شایعات ، ساعتهای Switch 2 GPU با 561 مگاهرتز و کنسول حالت دستی است و به حدود 1.71 TFLOPS (1 تریلیون عملیات نقطه شناور در هر تریلیون) تبدیل می شود. Docking Switch 2 باعث افزایش چشمگیر ، ساعت 1000 مگاهرتز و ورود به حدود 3.1 TFLOPS می شود.

Nintendo Switch 2 شایعه می شود که در NVIDIA TEGRA 239 SOC (سیستم در تراشه) اجرا می شود. این به اندازه سخت افزار ، یک کنسول مدرن قوی نیست ، اما سخت افزار ارتقاء قابل توجهی برای سوئیچ اصلی است ، چه رسد به آخرین رایانه.



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید