CD Projekt مشترکاً Michał Nowakowski و Adam Badowski در مورد جاه طلبی های بالای این شرکت صحبت کردند. این دوبله در گفتگو با انتشارات لهستان XYZ ، گفت که آنها می خواهند رشد کنند ، نه تنها برای ایجاد “بهترین بازی RPG در جهان”. در عوض ، آنها امیدوارند که CD Projekt به “خالق جهانی فرهنگ و سرگرمی پاپ” تبدیل شود.
نواکوفسکی (ترجمه از طریق فایرفاکس) گفت: “ما آرزو داشتیم که تولید کننده بهترین بازی های RPG در جهان شویم.” “با گذشت زمان ، ما فهمیدیم که بازی پس از انتشار آن می تواند بسیار کوتاه باشد. موفقیت های قبلی نمی توانند ما را تعریف کنند ، زیرا می دانیم که این رویا یک کار ثابت است ، بنابراین ما نمی توانیم لحظه ای هوشیاری را از دست بدهیم.
او صحبت های خود را در مورد مایل به استفاده از CD Projekt به عنوان یک لنگر مرکزی ادامه می دهد که می تواند به رشد حق رای دادن کمک کند. این شامل همه چیز از کتاب گرفته تا فیلم است. نواکوفسکی از انیمه بسیار تحسین شده استفاده می کند Cyberpunk: Edger Runner این یک نمونه از نحوه رشد یک شرکت است.
وی توضیح داد: “جاه طلبی های ما امروز حتی بیشتر است.” “ما می خواهیم یک خالق جهانی فرهنگ و سرگرمی پاپ باشیم. ما در این مرکز بازی هایی داریم که توسط محصولات و رویدادهایی که به طرفداران تولید احاطه شده است احاطه شده است. ما می توانیم هر کاری انجام دهیم: فیلم ها ، سریال ها ، انیمیشن ها ، کتاب ها و غیره.Cyberpunk: Edger Runner“سریال انیمیشن که ما با استودیو Trigger در ژاپن ایجاد کردیم و بیش از دو سال پیش در Netflix اولین بار در Netflix قرار گرفتیم ، فقط معدود مواردی است که برای چند سال آینده در مجموعه ها داریم.”
اما آنچه برای این شرکت مهم است این است که آنها همچنان بازی های بیشتری را نسبت به شرکت دوست دارند و آزاد می کنند. Badowski در مورد چگونگی CD Projekt بدون در نظر گرفتن روند فعلی بازار ، این پروژه را رها نخواهد کرد. به عنوان مثال ، بازی های بقا. این شرکت امیدوار است که مانند گذشته در RPG ها کار خود را ادامه دهد. این بار در مقیاس بزرگ است.
بودوفسکی گفت: “ما بر ایجاد بازی هایی که دوست داریم متمرکز شده ایم.” “اگر تولید بقا به طور ناگهانی محبوب شود ، ما همه چیز را پرتاب نمی کنیم. ما نمی خواهیم اساساً مسیر را تغییر دهیم. ما می خواستیم بهترین بازی RPG را در جهان ایجاد کنیم که بیش از ده ها نفر را استخدام کردیم ، بنابراین می خواهیم امروز به همان هدف برسیم.”
CD Projekt Red در حال حاضر روی عناوین اصلی بعدی کار می کند –Witcher 4بشر RPG بر CIRI به عنوان شخصیت اصلی این قسمت متمرکز است و هم اکنون در حال توسعه PC ، PS5 و Xbox Series X/S است. تریلر اعلامیه را از پشت در ماه دسامبر بررسی کنید.
با این حال ، تصمیم به داشتن CIRI به عنوان شخصیت اصلی بازی صرفاً بصری نیست. شخصیت های جدید به روشی متفاوت از جرالت ، شخصیت اصلی سری سنتی بازی می کنند. در قسمت اخیر از پادکست پاسخ داده شده استودیو ، مدیر ارشد ارتباطات پاول بروزا گفت: سیری بیش از جرالت به یک شخصیت “مایع” تبدیل می شود.
Bruza در رابطه با یکی از انیمیشن های فانتزی کشته شدن CIRI گفت: “من جرالت را ندیده ام که این کارها را انجام دهد.” “او چابک است ، اما به گونه ای که مانند یک بلوک احساس می کند. او مایع تر از او است.”
Witcher 4 هنوز بدون تاریخ انتشار ، بسیار محتمل است که از زمان تولید این توسعه در نوامبر 2024 ، مدتی طول بکشد.
نویسنده: Joelle Daniels