توسعه دهنده Redemption Road در نمایشگاه های آینده 2025 در معرض دید قرار خواهد گرفت تا بازی های ترکیبی استراتژی اکشن آینده را به نمایش بگذارد شاه سازبشر فیلم هایی که قبلاً در این تریلر دیدم وجود دارد ، اما توسعه دهنده ایان فیش اطلاعات جدیدی در مورد این عنوان ارائه داده است ، از جمله این واقعیت که با استفاده از موتور غیر واقعی توسعه یافته است. لطفاً تریلر زیر را ببینید.
به گفته فیش ، داستان شاه ساز این امر حول این واقعیت است که سربازان مدرن به موقع به 1401 برای شرکت در شورش ولز آن زمان اعزام شدند. نسخه واقعی این شورش شکست خورد ، اما رهبر آن ، اوین گلیندر ، در شرایط عرفانی ناپدید شد. شاه ساز بازیکنان مسلح با اسلحه و تانک های حمله ، در تلاش خود برای فتح انگلیس ، شورش را به پیروزی می رسانند.
ماهی است شاه ساز همه هزاران سرباز که بازیکن در هر یک از سطح بازی فرض می کند کاملاً شبیه سازی می شود. او این کار را با یک بازی مانند یک Dynasty Warrior مقایسه کرد. در عوض ، همه سربازان بلافاصله از ابتدای سطح در میدان نبرد قرار دارند. هر کدام در نبرد نقش دارند.
ساختمانها نیز کاملاً قابل قایقرانی و تخریب هستند. این می تواند به انبوهی از سربازان منجر شود که می توانند به قلعه های عظیمی حمله کنند ، که با معماری پیچیده در سطوح مختلف مشخص می شوند. ماهی نوید همان سطح اکتشاف و وفاداری مسیر را که بازیکنان از تیراندازان مدرن انتظار دارند ، قول می دهد.
“ما در ابتدا فکر می کردیم شاه ساز ماهی در تریلر می گوید. “آیا می توانم ارتش قرون وسطایی را با AK-47 شکست دهم؟ پس فهمیدم که اگر می خواهم این کار را انجام دهم ، باید این کار را درست انجام دهم. هزاران سرباز درگیر در نبردهای قرون وسطایی هستند ، بنابراین هزاران سرباز را شبیه سازی می کنم.”
وی همچنین گفت که ایده اضافه کردن مکانیک بازی استراتژی در زمان واقعی به شاه ساز از آنجا که استودیو در حال نبرد گسترده ای است ، بازیکنان می خواهند به ارتش خود فرمان دهند. این امر به مکانیک ساختمان و استخدام ارتش به آنچه در وهله اول تبدیل به یک بازی اکشن استاندارد تر خواهد شد ، اضافه کرده است.
ماهی همچنان توضیح می دهد شاه ساز “تیرانداز با مکانیک استراتژی رقیب در زمان واقعی دوران امپراتوری، و گیم پلی رقبای خود را شلیک کنید نوار هدی وت دریایی فضاییبشر “
در مورد ساختمانهای تخریب شده پادشاه ساز ، فیش می گوید او طیف گسترده ای از راه ها را برای چگونگی فساد بازیکنان دارد. بازیکنان همچنین می توانند از پرتابگر نارنجک استفاده کنند ، با اعتصاب هوایی تماس بگیرند و از طریق ساختمانهای مخزن فشار استفاده کنند. فرض بر این است که همه تخریب پویا است و هیچ فروپاشی از ساختمانهای کاملاً ذکر شده در بازی وجود ندارد.
فیش خاطرنشان می کند که استودیو تصمیم گرفته است تا آن را توسعه دهد. شاه ساز من در تکرارهای اخیر از موتور Unreal 4 استفاده کرده ام ، عمدتاً به دلیل نحوه کنترل موتور فیزیک. Enreal Engine 5 دارای بسیاری از ویژگی های جدید است که توسعه دهندگان می توانند از آن استفاده کنند ، اما طبق گفته Fisch ، هیچ یک از نسخه های جدیدتر موتور نمی تواند با سرعت پردازش مورد نیاز برای شبیه سازی فیزیک مطابقت داشته باشد. شاه ساز این توسط Enreal Engine 4 تهیه شده است.
علاوه بر همه اینها ، شاه ساز ما همچنین به شما چند نفره تعاونی را برای حداکثر چهار بازیکن در طول مبارزات انتخاباتی نشان خواهیم داد. این شامل کلیه مکانیک ها ، از جمله مکانیک RTS ، که در آن هر بازیکن می تواند ارتش خود را تغذیه کند.
شاه ساز من به عنوان یک بازی دسترسی اولیه به رایانه می روم. هیچ تاریخ انتشار وجود ندارد ، اما فیش خاطرنشان می کند که این عنوان سرانجام به کنسول می آید.
نویسنده: Joelle Daniels