در یک گفتگوی اخیر در جلسه توسعه دهندگان بازی 2025 ، Arrowhead Game Studios CCO Helldivers 2 کارگردان خلاق یوهان پیلنتت به توسعه دهندگان گفت که آنها باید در طراحی بازی خطرات بیشتری داشته باشند. Pilentedt مانند گرفتار PCGamer ، در مورد چندین استودیو صحبت کرد که با یکدیگر رقابت می کنند تا همان طاقچه را ضبط کنند.
Pilentedt همچنین در مورد چرخه مداوم “مرگ و تولد دوباره” در صنعت بازی صحبت کرد. در بسیاری از موارد ، تیم های توسعه با وجود شرکت های بزرگ بسیار خوب ، از اخراج ناگهانی و بزرگ رنج می برند. Pilentedt این موضوع را به ایده یک استودیوی توسعه که به اندازه کافی متنوع نیست با انواع بازی هایی که انجام می دهند ، نسبت داد.
Pilentedt می گوید: “صنعت بازی در یک چرخه شرور مرگ و تولد دوباره گرفتار شده است.” “ما غالباً هزاران نفر را ناگهان کنار می گذاریم. هیچ کس نمی فهمد چرا. فکر می کنم به این دلیل است که ما همگرا هستیم.”
“ما همیشه آن چرخه مرگ و تولد دوباره را پشت سر می گذاریم ، اما اکنون که چرخه به اندازه کافی متنوع نیست ، بی رحمانه غیر ضروری می شود. ما بیش از هر زمان دیگری بازی می کنیم ، بنابراین باید انواع بیشتری از بازی ها را انجام دهیم. و با این حال ، ما نمی توانیم تجارت را ادامه دهیم. [different kinds of] بازی ، ما در این موقعیت نیستیم. “
وی همچنین گفت استودیوهایی که جرات ندارند خطرات خود را به وجود آورند ، با دیدن موفقیتی که دیده اند توسط Arrowhead Game Studios منتشر شده است ، کار سختی خواهد داشت. نوار هدی و سپس دنباله. وی به “شرط بندی های امن” اشاره کرد که استودیوها گاهی اوقات با پیروی از روندهایی مانند بازی های نبرد رویال و “جملات مرگ” برای تیراندازهای استخراج ایجاد می کنند.
وی گفت: “یک مورد که من می توانم تضمین کنم این است که این شرط بندی های امن مجازات اعدام استودیوهایی است که سعی در ساختن آنها دارد.” وی گفت: “ما در یک تجارت ریسک پذیر هستیم و بدون ریسک نمی توانیم به موفقیت برسیم. نوار هدی این چیزی است ، اما من هنوز اینجا هستم. “
در طول GDC 2025 ، Pilestedt نیز در مورد مشکلات توسعه صحبت کرد Helldivers 2 این امر به این دلیل است که استودیو تصمیم گرفت از کار قبل از تولید بر روی عنوان خودداری کند. این بدان معناست که برنامه کمی برای پیشرفت بازی وجود داشت ، سرانجام رسیدن به دوره توسعه اولیه تخمین زده شده از چهار سال و سرانجام نزدیک به هشت سال.
“ما برخی از ایده ها را پرتاب می کردیم ، و بعد از آن کمی مراقب بودیم زیرا قبلاً سوختگی داشتیم.” بنابراین من گفتم ، “این آسان است. “
وی به توسعه دهندگان توصیه کرد که آنها نباید از مراحل قبل از تولید استفاده کنند و قبل از شروع هزینه برای ایجاد بازی ، باید “تکالیف خود را انجام دهند”.
Pilentedt گفت: “ما قبلاً می دانستیم که بازی به کجا می رود و مستقیماً به سمت تولید حرکت می کنیم. این یک ایده واقعاً واقعاً بد بود.” “قبل از شروع صرف میلیون ها یا میلیون ها دلار در ساخت یک بازی ، همیشه کارهای خانه خود را انجام دهید.”
Helldivers 2 در رایانه شخصی و PS5 موجود است. لطفاً به بررسی مراجعه کنید.
نویسنده: Joelle Daniels