Helldivers 2 کارگردان خلاق و استودیوی بازی Arrowhead CCO Johan Pilstet در مورد توسعه صحبت کرد Helldivers 2 همانطور که PCGamer گرفتار شد ، موفقیت یک گفتگوی اخیر در توسعه دهندگان بازی 2025 نشان داد که توسعه بازی به دلیل برنامه ریزی ضعیف دشوار است.
در سخنرانی خود ، Pilstead آن را فاش کرد Helldivers 2 این مرحله قبل از تولید سنتی تر ، که معمولاً برای برنامه ریزی لازم است ، طی نمی شود. در عوض ، استودیو فرض کرده است که می تواند در حدود چهار سال توسعه را با یک بازی ببندد.
“ما ایده هایی را بالا می بردیم ، و بعد کمی بیشتر مراقب هستیم زیرا قبلاً سوختگی داشتیم.” بنابراین من گفتم ، “این آسان است. احتمالاً می توانید این کار را در چهار سال انجام دهید. “
پس از همه ، توسعه Helldivers 2 تقریباً دو برابر زمان پیش بینی استودیو طول کشید. به گفته Pilstedt ، کار این بازی در هفت سال ، 11 ماه و 26 روز انجام شده است. او این مسئله را در درجه اول بر این واقعیت قرار داد كه استودیو تصمیم گرفت از مرحله پیش تولید كنار بگذارد و بدون برنامه ریزی خود را مستقیماً در توسعه كامل غوطه ور كند.
Pilentedt گفت: “ما قبلاً می دانستیم که بازی به کجا می رود و مستقیماً به سمت تولید حرکت می کنیم. این یک ایده واقعاً واقعاً بد بود.” “قبل از شروع صرف میلیون ها یا میلیون ها دلار در ساخت یک بازی ، همیشه کارهای خانه خود را انجام دهید.”
شرح Helldivers 2این توسعه در اوایل ماه جاری در طی یک جریان زنده که جشن یک سالگرد انتشار بازی را نشان می داد ، فاش شد. مدیر تست محصول پاتریک لاسوتا با سخنرانی در مورد Livestream ، فاش کرد که تیرانداز تعاونی در ابتدا در اطراف یک تیم 5 نفره طراحی شده است.
“Helldivers 2 لازوتا در ابتدا برای پنج نفر طراحی شده بود. “آنچه یوهان صدا می کرد این بود” ، هنگامی که شما چهار نفر بازی می کنید و پنجم به شما می پیوندد ، ناگهان سه پشته و دو پشته دارید و این عدم تعادل را ایجاد می کنید. اما اگر پنج نفر باشند و کسی در آن شرکت کند ، شما دو سه پشته دارید و به جای آن سه گروه جفت می شوند. “
همانطور که می بینیم ، تصمیم به رفتن با چهار بازیکن Helldivers 2 امروز ، عمدتاً به این واقعیت می رسد که مفهوم اصلی “کار نکرده است”. به گفته لازوتا ، چهار بازیکن چهار نفره فقط یک بازیکن “متوقف می شود و در واقع در این عمل شرکت نمی کند”. بازیکنان همچنین به آنها آزادی بیشتری برای انتخاب یک قشر و انجام مأموریت دادند.
در همان جریان زنده ، لازوتا فاش کرد که استودیو سرانجام تعداد قابل توجهی از ایده ها را که در ابتدا برنامه ریزی شده بود ، قطع کرد. این شامل تنوع بیشتر در سیارات است که بازیکنان می توانند به زمین بیایند ، برخی از آنها با گرانش بالقوه متفاوت مشخص می شوند. این ایده در پایان به کنسرو رسید. این در نهایت کنسرو شد زیرا پرش های کم تحرک و فرود برای انیماتورهای بازی تولید می شود.
Helldivers 2 در رایانه شخصی و PS5 موجود است. برای اطلاعات بیشتر به بررسی مراجعه کنید.
نویسنده: Joelle Daniels