Dragon Age: Veilguard UX طراح مسائل تیم QA را با درک سیستم جنگی فاش کرد


Bruno Porrio ، طراح سابق Bioware Lead UX ، جزئیات مربوط به توسعه را فاش کرد اژدها سن: بلگوارد در پانل کنفرانس 2025 کنفرانس توسعه دهنده بازی ، Porrio در مورد سیستم جنگی صحبت کرد ، همانطور که Gamesradar گرفتار شد اژدها سن: بلگوارد، و بازخورد از تیم QA که در حال آزمایش نبرد بود.

Porrio با توضیح مفاهیم “آغازگرها” و “مواد منفجره” که Bioware در حال حاضر در تعداد قابل توجهی از بازی ها از آن استفاده می کند ، در مورد سیستم جنگی صحبت می کند. اثر انبوه آندرومدا وت سرود ملیبشر به عنوان بخشی از سیستم ، بازیکنان می توانند از توانایی های متنوعی برای “اصلی” اهداف خود استفاده کنند. این مخالفان می توانند با استفاده از اهداف منفرد بزرگ یا توانایی های جایگزین برای ایجاد آسیب در منطقه “منفجر شوند”.

او در مورد تستر QA صحبت کرد اژدها سن: بلگوارد گیج کننده با برخی از مفاهیم جنگی بازی ، به نحوه طراحی توسعه دهندگان رابط بازی بستگی داشت. به گفته پوریو ، برنامه اصلی این بود: “خوب ، اگر ما خیلی قابل توجه نباشیم ، بازیکنان غرق نخواهند شد.” “با این حال ، این کار نکرد ، بنابراین بازیکن متوقف شد و متوجه چیزها در گوشه بالا سمت چپ و بالا سمت راست صفحه نمایش شد.

فلج اطفال گفت: “اینقدر سردرگمی در مورد انفجار است.” “سردرگمی زیادی وجود داشت و بازیکنان در واقع از این انفجار استفاده نمی کردند.”

اژدها سن: بلگوارد در اکتبر 2024 در PC ، PS5 و Xbox Series X/S منتشر شد. همانطور که از نام ممکن است نشان دهد ، بازی سن اژدها آخرین بازی حق رای دادن که به سال 2014 باز شده است اژدها سن: استعلامبشر

کاملاً موفق بود اما اژدها سن: بلگوارد در طول انتشار ، SteamDB بالاترین تعداد اوج بازیکن را با تقریباً 90،000 بازیکن نشان می دهد ، بنابراین محبوبیت این بازی از آن زمان به بعد کاهش یافته است. در زمان نوشتن ، RPG هنوز یک پایه بازیکن نسبتاً سالم دارد و اوج 24 ساعته خود در حدود 2،655 بازیکن است.

در نهایت ، EA آن را در ژانویه فاش کرد اژدها سن: بلگوارد عملکرد همانطور که از ناشر انتظار می رفت ضعیف بود. در گزارش درآمد خود ، EA فاش کرد که حدود 1.5 میلیون بازیکن بازی کرده اند اژدها سن: بلگوارد از دسامبر سال 2024 ، پیش بینی ها حدود 50 ٪ از دست رفته بودند.

مدیرعامل EA اندرو ویلسون گفت عدم موفقیت اژدها سن: بلگوارد این را می توان به این واقعیت نسبت داد که این یک عنوان کاملاً تک نفره است که هیچ ویژگی آنلاین ندارد. در طول تماس سه ماهه درآمدی ، ویلسون گفت که این بازی برای جذب بینندگانی که به دنبال بازی های آنلاین هستند ، به “ویژگی های مشترک جهان” نیاز دارد.

ویلسون گفت: “فراتر از مخاطبان اصلی ، بازی ها باید مستقیماً با خواسته های در حال تحول بازیکنانی که به طور فزاینده ای به دنبال توانایی ها و تعامل عمیق تر جهان مشترک هستند ، همراه با داستانهای با کیفیت بالا از این دسته محبوب باشند.” “سن اژدها یک پرتاب با کیفیت بالا وجود داشت و به خوبی منتقدین و کسانی که اجرا می کردند ، به خوبی ارجاع شد. با این حال ، در این بازار بسیار رقابتی ، با مخاطبان گسترده طنین انداز نشد. “

برای اطلاعات بیشتر اژدها سن: بلگوارد، لطفاً به بررسی مراجعه کنید. همچنین نظرات خود را در مورد آنچه در RPG اتفاق افتاده است بررسی کنید.



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید