Silent Hill 2 Remake Remake مدیر خلاق می خواست بدون کپی کردن خاطرات اصلی را به خانه بیاورد


سکوت هیل 2 مدیر خلاق Remake Mateusz Lenart در پانلی در کنفرانس Game Developer (رونویسی از طریق GamesRadar) فاش کرد که او معتقد است که استودیو نمی تواند بازسازی مناسب را انجام دهد. سکوت هیل 2 بدون استفاده از برخی از مکانیسم ها و ویژگی های قدیمی عنوان اصلی.

“من معتقدم که ممکن است راه خوبی برای ایجاد بازسازی وجود نداشته باشد” [Silent Hill 2]لنارت در مورد دیدگاه تیم Bloober توسعه دهندگان در تلاش بود تا خاطراتی از عناوین ترسناک اصلی را به مخاطبان مدرن بازگرداند ، اما این به معنای بازسازی 1: 1 نبود.

لنارت گفت: “از ابتدا ، من می دانستم که داستان این بازی مهمترین جنبه است و من نمی خواستم آن را تغییر دهم.” “در عین حال ، مشخص بود که ارائه این داستان در یک دوره مدرن بدون مکانیک یا تغییر در جنگ دشوار خواهد بود.”

وی ادامه داد: “یكی از اولین تصمیمات ما این بود كه دوربین را به دیدگاه شخص ثالث تغییر دهیم كه مرتباً شانه می زند.”

تیم Bloober در بازسازی کار کرد سکوت هیل 2 همراه با کونامی. این بازی در اکتبر 2024 برای PC و PS5 منتشر شد. از آن زمان ، این عنوان موفقیت بزرگی را از نظر تجاری و انتقادی داشته است. در سه روز اول بیش از 1 میلیون نسخه فروخته شد. از ژانویه ، سکوت هیل 2این بازسازی بیش از 2 میلیون نسخه به فروش می رساند.

در یک جنبه اصلی از چیزها ، بررسی خود ما سکوت هیل 2بازسازی بازی ، با 10 امتیاز از 10 امتیاز ، بازی را اعطا می کند ، عنوان یکی از بهترین بازی های ترسناک Survival را ستایش می کند و در چنین بازی ایستاده است Resident Evil 2 وت فضای مردهبشر سکوت هیل 2 این بازسازی حتی در سال 2024 به بازی سال بازی بولت تبدیل شد.

کونامی همچنین از عملکرد تجاری ستایش می کند سکوت هیل 2، از افزایش فروش و سود عملیاتی به دلیل انتشار بازی های ترسناک خبر می دهد.

سکوت هیل 2 Motoi Okamoto ، تهیه کننده بازسازی ، همچنین در مورد تصمیم کونامی برای رفتن به تیم Bloober ، که قبلاً در بازی های ترسناک کار کرده بود ، صحبت کرد. لایه ترس وت رسانه هابشر او تصمیم به استودیویی را که به خوبی در طراحی و توسعه بازی های ترسناک به خوبی آگاه است ، گرفت ، زیرا مدتی طول کشید تا استودیوهای دیگر بتوانند ژانر را بدست آورند.

اوکاموتو گفت: “مهم نیست که دانش متخصصان طراحی بازی چقدر گسترده است ، اگر آنها هیچ تجربه ای در توسعه بازی های جنگی ندارند ، آنها برای مقابله با بازی های جنگی استخدام نمی شوند.” “این همچنین وحشتناک است ، اما به تجربه خاص ژانر نیاز دارد ، بنابراین این روزها همه باید به عنوان یک مبتدی در یک ژانر تعیین شده شروع کنند.”

افکار ما را بررسی کنید که کدام بازی ها آن را بهتر کرده اند: سکوت هیل 2 در مقابل Resident Evil 2بشر



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید