کنترل 2 اکنون در حال تولید کامل است


Developer Remedy Entertainment یک دنباله را فاش کرد کنترل کردن اکنون کاملاً تولید شده است. در گزارش سالانه خود ، توسعه راه حل بود کنترل 2 من در حال حاضر بعد از اتمام تمام کارهای تولیدی برای عنوان ، در حال چرخش کامل هستم.

همانطور که در گزارش خود Remedy توضیح داده شد ، این بدان معنی است که بازی کاملاً تولید شده است. این بدان معناست که در بسیاری از قسمت های فرآیند توسعه ، از اولین مأموریت هنگامی که بازی شروع به توسعه می کند ، تا آماده سازی برای تولید پس از اتمام اثبات مفهوم ، در حال حاضر پیچیده شده است. به عنوان بخشی از تولید کامل ، Remedy یک بازه زمانی 15-26 ماه را تخمین می زند ، با اندازه تیم از 200 تا بیش از 75.

با کنترل 2این شرکت همچنین عناوین دیگری مانند: مک اسپانیا 1 و 2 بازی های اکشن بازسازی و تعاونی FBC: آتش آنها همچنین در گروه تولید کامل قرار می گیرند.

راه حل همچنین بودجه توسعه اولیه دارد کنترل 2 کل تقریباً 50 میلیون یورو است. این استودیو همچنین در مورد همکاری خود با Annapurna Pictures نوشت که 50 ٪ از هزینه های توسعه را تأمین می کند. کنترل 2بشر در عوض ، Annapurna Pictures حق سازگاری مانند بازی های درمانی را به دست می آورد کنترل کردن وت آلن ویک برای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی.

این اتفاق یک ماه پس از گزارش درآمد قبلی Remedy ، هنگامی که این شرکت گفت کنترل 2 به زودی وارد مرحله کامل تولید می شود.

اگرچه راه حل جزئیات زیادی به ما نمی دهد کنترل 2 غیر از این واقعیت که در رویداد اصلی پیگیری می شود کنترل ، بازی به نظر می رسید که در DLC اذیت می شود آلن ویک 2بشر DLC ، عنوان خانه دریاچه، ویژگی ویژه: شخصیت اصلی ، Kiran Estevez ، به مکان های مختلف منتقل می شود. کنترل ، این هتل قدیمی ترین خانه ، Panopticon و حتی هتل Ocean View است.

استودیو قبلاً توضیح داد کنترل 2 به عنوان یک عمل RPG. اصلی کنترل کردن همچنین چندین مکانیک RPG Ajacent مانند ایجاد حالت های سلاح وجود داشت. این واقعیت که استودیو ذکر می کند کنترل 2 به عنوان یک عمل ، RPG نشان می دهد که این عناصر گسترش یافته و سیستم مفصلی تری دارند.

طرف دیگر کنترل 2با کنترل کردن با تشکر از Spinoff ، جهان نیز در حال گسترش است. FBC: آتشبشر کارگردان مایک کایتا در مورد انتخاب هایی که داروهای درمانی برای ایجاد عناوین چند نفره ایجاد می کنند ، صحبت کرده است و فرصتی برای استودیو است که می تواند کار جدیدی انجام دهد.

کایتا در ژانویه گفت: “بسیاری از این قلمرو ناشناخته برای ما است.” “ما می دانیم که چیزهای زیادی برای یادگیری آنچه می بینیم وجود دارد ، اما اشتیاق زیادی وجود دارد و پشت این فشار به این فضا می رود.”

راه حل جزئیات را ارائه می دهد FBC: آتش در نمایشگاه بازی های آینده در تاریخ 20 مارس نمایش داده می شود. این بازی برای PC ، PS5 و Xbox Series X/S ساخته شده است. استودیو قبلاً گفته است FBC: آتش این یک عنوان قیمت متوسط ​​است و نیازهای سیستم آن شدید نیست آلن ویک 2بشر



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید