سر و کار استودیوی سگ شیطان و مدیر خلاق بازی های آینده بین ژاکتیک نیل دراکمن می گوید استودیو می خواهد بازیکنان احساس تنهایی کنند و در بازی گم شوند. 28 روز بعد ، دراکمن ، که با نویسنده الکس گارلند در قسمت اخیر سریال خالق از سازندگان سونی صحبت کرد ، در مورد این موضوع صحبت کرد intergalaxy ، تنظیم اصلی سیاره Sempiria.
به گفته دراکمن بین ژاکتیک از مضامین مانند دین و ایمان و ایده های تنهایی استفاده می کند. به همین دلیل ، بازیکنان متحد را که به طور سنتی در بازی های قبلی سگ شیطان داشتند ، ندارند.
دراکمن گفت: “من واقعاً می خواستم در مورد ایمان و دین بازی کنم ، اما می خواستم فقط تنها باشم.” “بسیاری از بازی های قبلی انجام شده است ، و ما همیشه با شما متحد شده ایم. من می خواهم که شما در مکانی گم شوید که واقعاً در مورد آنچه در اینجا اتفاق افتاده است گیج می شوید.”
دراکمن امیدوار است که این بازیکن با شخصیت اصلی خود جردن A. مان ، همان احساسات را به اشتراک بگذارد ، با تعجب از افراد عرفانی و تاریخچه ای که در سمپوریا ملاقات می کنند.
“مردم اینجا هستند؟ تاریخچه آنها چیست؟” “و هیچ کس از آن نشنیده است تا از این سیاره خارج شود [on] این سیاره در 600 سال است – اگر فرصتی برای فرود آمدن دارید ، باید بفهمید که در اینجا چه اتفاقی افتاده است. “
در همان مکالمه ، دراکمن آن را فاش می کند ، اما او دید نهایی دارد intergalaxy ، این بیشتر یک تئوری است. در عوض ، بازی هنوز شاهد تغییراتی است و در طول توسعه آن در حال تحول است.
دراکمن گفت: “باز هم ، اینها بسیار پیچیده و عظیم هستند و افراد زیادی را درگیر می کنند.” “مثل این است که من هنوز دقیقاً نمی دانم که در پایان چگونه به نظر می رسد. من این تئوری را دارم ، ایده هایی دارم ، اما هنوز هم در حال تحول و تغییر است.”
بین ژاکتیک در حال حاضر PS5 در حال توسعه است. این بازی در دسامبر 2024 در طول جوایز بازی در تریلر اعلام شد. در تاریخ انتشار بازی هیچ کلمه فعلی وجود ندارد.
بین ژاکتیک داستان حول تلاش های شخصیت اصلی ، جردن A. من می چرخد. جردن A. مان در سیاره دورافتاده Sempiria به دام افتاده است و باید سعی کند زندگی خود را ترک کند. با انجام این کار ، مان در بیش از 600 سال اولین کسی خواهد بود که از زمین فرار می کند که صدها سال پیش “تاریک شده است”.
Druckmann پیش از این توضیح داده بود که این بازی توسط Dogty Dog ، جاه طلب ترین عنوان تا به امروز مقابله شده است.
دراکمن می نویسد: “آنچه ما می توانیم به شما بگوییم این است که این بازی در سنت سگ شیطانی ایجاد می کند تا یک سفر شخصیتی حماسی را ایجاد کند.” intergalaxy. “اهداف داستان ما فقط با جاه طلبی های گیم پلی ما به رقابت می پردازند. این به عمیق ترین گیم پلی در تاریخ Naughty Dog تبدیل می شود و یادگیری از حق رای دادن های قبلی را به همراه می آورد و فراتر از آنچه تاکنون انجام داده ایم.”
برای اطلاعات بیشتر intergalaxy ، در اینجا 10 جزئیات ما در مورد آن آموخته ایم.
نویسنده: Joelle Daniels