Patch Edition Ultimate Edition سرانجام مأموریت Kojima-voice را به رایانه شخصی شما می آورد


Remedy Entertainment به روزرسانی جدیدی منتشر کرده است نسخه نهایی را کنترل می کند از هیچ جا ، همه لباس های قبلاً منتشر شده را فقط برای پیش سفارش اضافه خواهیم کرد. بازیکنان رایانه شخصی در دسترس هستند و در آینده نزدیک به سری X5 و Xbox سری X/S می رسند.

کت و شلوار بعدی از احترام DLC با پایان دادن به کنترل جمعیت یا تعیین مهلت از دستگاه Arcade Shum قفل شده است. اما شاید بزرگترین افزودنی تجربه تصویر هدایت شده دکتر یوشیمی توکوئی باشد. چرخ دنده کوجیما خالق است که روایتی را ارائه می دهد. پیش از این ، محدود به نسخه دیجیتال لوکس PS4 بود.

از دیگر ویژگی های قابل توجه عبارتند از: پشتیبانی HDR ، از پیش تنظیم فوق العاده برای Raytracing ، پشتیبانی از ارائه وضوح بالاتر از 4K و پشتیبانی از مانیتور WID تا 48: 9 Ultra A. بازیکنان رایانه شخصی منتظر DLAA و DLSS 3.7 هستند. علاوه بر این ، صدا در اعتبار نهایی مربوط به مسئله نیست ، اما نتیجه “اختلاط کانال ناخواسته” است که به روزرسانی آن را برطرف می کند.

برای اطلاعات بیشتر ، به یادداشت های کامل پچ در زیر مراجعه کنید. به بررسی ها مراجعه کنید نسخه نهایی را کنترل می کند اینجا

به روز شده در مارس 2025 (1.30) یادداشت های انتشار (PC)

لباس

لباس های زیر اکنون در دسترس همه بازیکنان است: از طریق نقاط کنترل در منطقه بخش اجرایی مرکزی می توان به لباس دسترسی پیدا و مجهز کرد.

  • کت و شلوار شیرجه Astral (قبلاً فقط برای پیش سفارشات)
  • دنده پاسخ تاکتیکی (قبلاً پیش سفارش اختصاصی)
  • دنده پاسخ شهری (قبلاً فقط برای پیش سفارشات)
  • خارج از بعد (که قبلاً در DLC تقدیر با اتمام Shüm در دسترس بود)

مأموریت

  • همه بازیکنان یک تجربه تصویر هدایت شده از مأموریت دکتر یوشیمی توکی را دریافت می کنند ، که شامل روایتی از تاریخ کوجیما است. این مأموریت هنگام انتخاب دکتر کلکسیونی در آزمایشگاههای سنسور در خارج از بخش تحقیق قابل تجدید است. (این مأموریت قبلاً فقط برای کنترل نسخه دیجیتال PlayStation 4 Digital Deluxe بود.)

گرافیک

  • پشتیبانی HDR اضافه شد
  • از پیش تنظیمات جدید Ultra Ray Trace اضافه شده است. این باعث افزایش پرتوهای در هر پیکسل می شود و ثبات زمانی را افزایش می دهد.
  • پشتیبانی از مانیتور Ultrawide اضافه شده برای حداکثر مانیتور 48: 9
  • تنظیمات مقیاس گذاری FOV برای دوربین های گیم پلی اضافه شده است
  • SDR را به 10 بیت (از 8 بیت) بروزرسانی کنید تا باندهای رنگی قابل مشاهده کاهش یابد
  • انتخاب خودکار بین DX11 و DX12 تشخیص آداپتور گرافیک را در هنگام راه اندازی بهبود می بخشد
  • تصحیح نسبت صفحه نمایش صفحه نمایش Ultrawide Monitor
  • وضوح فعلی مانیتور اکنون می تواند با اطمینان از وضوح صفحه و منوی وضوح ارائه شود.
  • پشتیبانی از وضوح ارائه شده فراتر از 4K
  • اصلاحات جریان بافتی اجرا شده
  • رفع اشکال Raytracing

پشتیبانی DLSS

  • پشتیبانی DLS برای هر وضوح اضافه شده است
  • پشتیبانی DLAA اضافه شد
  • DLSS به روز شده به DLS 3.7 برای ثبات زمانی بهتر
  • دانه فیلم به DLSS SR اضافه شده است
  • وضوح سایه ثابت هنگام فعال کردن DLSS
  • یک تعصب MIP MAP اضافه کرد که به وضوح DLSS بستگی دارد. به عنوان مثال ، این کیفیت بافت را هنگام استفاده از تنظیمات عملکرد DLSS بهبود می بخشد.

عمومی

  • سینمایی به روز شده و صدای اعتباری پایان برای حذف اختلاط کانال ناخواسته. دیگر نمی توانید آنچه را که نمی شنوید بشنوید. (این هیس نبود ، ما بودیم. ببخشید.)
  • رفع برخی از اشکالات و تصادفات



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید