اولین بازی Playtest Labs Battlefield حول جنگ و حرکت می چرخد


EA جزئیات اولین PlayTest را فاش کرد آزمایشگاه نبردبشر در یک پست طولانی از X ، این شرکت فاش کرد که PlayTest روی حرکت و حرکت اسلحه بعدی تمرکز دارد میدان جنگ بازی.

با شروع کار ، پست در مورد دیدگاه توسعه دهنده در مورد نحوه کار تیراندازی و حرکت صحبت می کند میدان نبرد. به عنوان مثال ، Combat به گونه ای طراحی شده است که به بازیکنان در سطح مهارت های مختلف اجازه می دهد تا از بازی لذت ببرند.

در حالی که مبتدیان هنوز از اسلحه و حرکت اصلی لذت می برند ، توسعه دهندگان در تلاشند تا آن را به گونه ای طراحی کنند که حتی جانبازان در یک تیراندازی با گزینه های حرکت دقیق و بازخورد دقیق سلاح بپردازند.

در این پست آمده است: “ما تجربیات جنگی را طراحی می کنیم تا بازیکنان در تمام سطوح مهارت بتوانند از سیستم های تیراندازی و حرکت لذت ببرند.” “هدف ما این است که به جانبازان گیم پلی ارائه دهیم که مهارت های آنها را با بازخورد دقیق سلاح و گزینه های ورزشی پاداش می دهد ، ضمن اینکه تجربه ای بصری را برای یادگیری و لذت بردن بازیکنان جدید فراهم می کند.”

هم حرکت و هم تیراندازی عمیقاً یکپارچه هستند و هم برای بازیکنان بصری و هم برای پاداش هستند.

به گفته توسعه دهندگان ، PlayTests اولیه بر ایجاد “میلی ثانیه سازگار میلی ثانیه در ثانیه مبارزات سرباز” متمرکز خواهد شد. نمونه ای که این داده شده بود کاهش زمان لازم برای حضور یک گلوله در صفحه نمایش بازیکن پس از کشیدن ماشه بود. این کار برای پاسخگویی بیشتر نبرد انجام شد و به بازیکنان این امکان را می داد تا بهتر پیگیری و هدف قرار دهند.

توسعه دهنده توضیح می دهد: “ما نرخ تیک را در 60 هرتز بهینه می کنیم تا سرور بازی موقعیت ها و اقدامات بازیکنان را بیشتر به روز کند.” “این منجر به گیم پلی پاسخگو در تمام سیستم عامل ها و ورودی ها خواهد شد. شما متوجه تیراندازی و حرکت دقیق تر ، بازخورد آسیب های آسیب دیده و نمایش دقیق تر موقعیت های سایر بازیکنان و نتایج جنگی خواهید شد.”

سیستم recoil برای انواع مختلف سلاح نیز به وجود آمده است تا اطمینان حاصل شود که همه چیز بی نظیر است. هنگامی که با یک لرزش دوربین ترکیب می شود ، جهت گیرنده هر سلاح با زاویه گیم پلی به خوبی مطابقت دارد. همچنین یک تغییر بصری در نحوه تثبیت بهتر سلاح ها وجود دارد.

در همین حال ، جنبش انیمیشن را بهبود بخشیده است. گزینه های کلاسیک حرکت مانند Crouch Sprint ، Combat Dive و Landing Roll نیز با شاخص های بصری به خانه آورده می شوند.

توسعه دهندگان نیز از آن به بعد می گویند آزمایشگاه نبرد Playtesters به ​​دنبال بازخورد در مورد جنبه های مختلف بازی ، از جمله نگاه و احساس حرکت ، قدم زدن مبارزه ، بهبود هدف و کنترل سلاح ، احساس آرکیپت های سلاح های مختلف ، جو تعادل سلاح و نحوه عملکرد آن است.

EA اخیراً ارسال ایمیل به بازیکنان ثبت شده را آغاز کرد آزمایشگاه نبرد اولین بازی خود را شروع کنید. اولین موج این بازی ها حدود دو ساعت با تمرکز روی نسخه PC بازی انجام می شود.





نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید