فاکتور سرکش ظاهری جدید ارائه داد جهنم ما است در طی یک Nacon Connect اخیر ، ما یک مرور کلی از مکانیک تحقیق به شما ارائه می دهیم. عناوین ماجراجویی نیمه باز جهانی ، نشانگرها و سیاهههای مربوطه را از بین می برد تا رویکرد ارگانیک تری برای اکتشاف فراهم کند. لطفا در زیر بررسی کنید.
این داستان بر روی رمی ، یک نیروی صلح آمیز ، که به هادا برمی گردد و برای یافتن والدینش به آویول می رود. یک جنگ داخلی آغاز شد ، اما موجودی به نام Hollowwalkers نیز برای مقابله با آن وجود دارد. رمی در ابتدا سرنخ هایی برای همکاری دارد. او با سؤال از NPC ها ، توجه به سرنخ ها و دوخت چیزها در کنار هم ، می تواند راه خود را برای پیشبرد پیدا کند.
به عنوان مثال ، یک نفر ممکن است در مورد روستای جووا ، جایی که پدر رمی به عنوان آهنگر کار می کرد ، آگاهی داشته باشد. به محض ورود ، او با یتیم ، ربکا صحبت می کند و می آموزد که پدرش ممکن است در یک کشور سازمان یافته (در) کاروان را ترک کرده باشد. این شامل رفتن در همان جهت برخی از بناهای باستانی است.
بازیکنان می توانند به تحقیقات جانبی بپردازند یا مناطق پنهان را جدا از داستان اصلی کشف کنند. کارگردان خلاق جاناتان جک بلتت قول می دهد “تعداد اسرار” را با مراحل “روشن و شهودی” برای حل آنها کشف کند.
جهنم ما است این فیلم در تاریخ 4 سپتامبر برای Xbox Series X/S ، PS5 و PC منتشر می شود. برای گیم پلی گسترده اینجا را کلیک کنید.
نویسنده: Ravi Sinha