کارگردان استودیوی استودیوی نرم افزار شناسه می گوید چرا آخرین تریلر است سرنوشت: عصر تاریک با توجه به این واقعیت که این حق رای دادن به طور سنتی به دلیل تمرکز روی گیم پلی شناخته شده است ، بسیار روی داستان متمرکز شده است. در مصاحبه ای با Edge (از طریق GamesRadar) ، Stratton فاش کرد که این کار به دلیل جدید بودن انجام شده است سرنوشت بازی بسیار محبوب است.
چگونه Stratton با وجود داستان پردازی حداقل صحبت کرد؟ DOOM 2016، بازیکنان در نهایت از ورود به بازی در بازی لذت می بردند ، به طوری که شخصیت اصلی در راه و خارج از راه قرار نمی گیرد.
استراتون گفت: “در بسیاری از مصاحبه ها ، ما با کسی می نشینیم و اولین سؤال آنها درباره داستان است.” “ما یک کانال YouTube داریم که به تجزیه و تحلیل بخش کوچکی از نمادنگاری خود اختصاص داده شده است. ما داده هایی برای نشان دادن آن داریم سرنوشت ابدی درصد بسیار زیادی از افرادی که در طول بازی بازی می کنند در حال تماشای برش هستند. “
“الف سرنوشت بازی که داستانی ندارد فقط یک بازی بازی است ، “Stratton ادامه می دهد ، و چرا داستان یک داستان است؟ سرنوشت: عصر تاریک این بخشی جدایی ناپذیر از بازی است. “بله ، افرادی هستند که تجربه را دوست دارند ، اما این همان چیزی است که دکمه” پرش “در مورد آن است. “
شایان ذکر است سرنوشت ابدی او روی یک داستان بسیار بزرگتر از سلف خود تمرکز کرد. تعداد قابل توجهی از لور پس زمینه نه تنها از طریق ورودی های متن فقط متن و توضیحات مورد ، بلکه از طریق برش ها و مکالمات نیز گسترش یافته است.
آخرین تریلر برای سرنوشت: عصر تاریک در ژانویه در Xbox Developer_direct مایکروسافت منتشر شد. علاوه بر دیدن بهتر بازی ، این تریلر همچنین فاش کرد که این عنوان در تاریخ 15 مه در سری PC ، PS5 و Xbox Series X/S قرار خواهد گرفت.
از زمان انتشار تریلر ، نرم افزار ID جزئیات کمی در مورد تیراندازان آینده نشان داده است. به عنوان مثال ، کارگردان بازی هوگو مارتین آن را فاش کرد سرنوشت: عصر تاریک این بزرگترین فضایی را که استودیو تاکنون ساخته است ، دارد.
اما علی رغم اندازه این سطوح ، مارتین گفت که به گونه ای طراحی شده است که بازیکنان مجبور نیستند “دو ساعت” را بدون اقدام برای تقسیم چیزها بگذرانند. همچنین ، سطوح بزرگ وقتی بازیکنان شیطان را می گیرند ، تنوع زیادی را ارائه می دهند.
مارتین گفت: “ما ممکن است با یک فضای سیاه چال مانند شروع کنیم و بعداً در سطح بازتر باز شوند.” “ما در تلاش هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که بازیکنان ما احساس تنوع می کنند.”
مارتین همچنین فاش کرد که استودیو دوست دارد مجدداً نسخه اصلی را بررسی کند سرنوشت از سال 1993 برای الهام بخشیدن بیشتر. او این موضوع را با نقاشان بازدید از موزه مقایسه می کند و نقاشی های نورمن راکول را مطالعه می کند.
مارتین گفت: “این مانند یک اثر کلاسیک است.” “این مانند نقاش است که به موزه می رود و نقاشی های نورمن راکول را مطالعه می کند ، که او قبلاً 50 بار مطالعه کرده است. هر بار که آن را می بینید ، چیز جدیدی می آموزید.”
برای اطلاعات بیشتر سرنوشت: عصر تاریک، مصاحبه های مارتین و استراتون را بررسی کنید. در اینجا ، این دوتایی جزئیات مربوط به جنبه های مختلف مانند گزینه های دشواری سفارشی ، تنظیمات فانتزی قرون وسطایی بازی و کمبود چند نفره را رونمایی کرد.
در ضمن ، 15 مورد جدید را که در مورد بازی های آینده نیز آموخته اید ، بررسی کنید.
نویسنده: Joelle Daniels