خون قهرمان داستان داون واکر به استودیوها کمک می کند تا انواع مختلف بازی را بنویسند


در مورد بازی های RPG آینده صحبت کنید واکر خون سپیده دم، کارگردان بازی Konrad Tomaszkiewicz در مورد نوع داستانی که توسعه دهندگان Rebel Wolves می خواستند با بازی تعریف کنند صحبت کرد. Tomaszkiewicz در مصاحبه با PCGamer در مورد کوهن، قهرمان بازی، و اینکه چگونه به استودیو کمک می کند تا انواع جدیدی از داستان ها را بیان کند، صحبت کرد.

توماشکیویچ در مصاحبه ای در مورد اینکه کوهن نوع جدیدی از خون آشام است، نه به اندازه یک ابرقهرمان قدرتمند صحبت کرد. در عوض، کوهن برای زنده ماندن باید به توانایی رزمی و تدبیر خود تکیه کند.

Tomaszkiewicz می‌گوید: «احساس می‌کردم که می‌خواهم یک بازی بسازم که مثلاً یک بازی مبتنی بر ابرقهرمانانه نباشد که شما به دیدن آن در فیلم‌های مارول عادت دارید. ساختن چنین داستانی سخت است، زیرا شما. [just] قوی تر، قوی تر، قوی تر. [So] من به دنبال این فکر بودم که شخصیت اصلی نزدیک به زمین، یعنی روی زمین است و باید مسائل را به شکل دیگری حل کند. اما در عین حال می خواستیم به بازیکنان نوعی ابرقهرمان بدهیم. ”

اساساً این دلیل است. واکر خون سپیده دمکوهن دوره ای از بازی را بدون توانایی های خون آشام خود سپری می کند. در عوض، کوهن قادر است از قدرت خون‌آشام خود در شب استفاده کند، اما باید روزهای خود را با تمام آسیب‌پذیری‌های ناشی از انسان بودن بگذراند.

او توضیح داد: به همین دلیل شخصیت اصلی را به گونه ای طراحی کردم که یک انسان با تمام نقاط ضعف یک انسان باشد. “[However]، در شب، قوی تر و سریع تر، با توانایی های بهتر و مهارت های ماوراء طبیعی تبدیل به یک خون آشام می شوید. این دوگانگی قهرمان داستان که مثلا از دکتر جکیل و آقای هاید می بینیم به نوعی جالب است. در حالی که این در فرهنگ پاپ به خوبی شناخته شده است، هنوز در بازی ها مورد بررسی قرار نگرفته بود. لایه دیگری از غیرواقعی بودن را ارائه می دهد، و من فکر می کنم بسیار جالب خواهد بود زیرا هنوز کسی این کار را نکرده است. و بیایید ببینیم مردم چگونه آن را دوست دارند. ”

این استودیو همچنین قبلاً فاش کرده بود که جادو در جهان وجود دارد. واکر خون سپیده دم نسبت به آنچه که بازیکنان در بازی‌های فانتزی به دیدن آن عادت دارند، کمتر خواهد بود. به جای گلوله های آتشین یا رعد و برق، این جادو است واکر خون سپیده دم در عوض، تاکید بر دستکاری و احضار است.

این با بیانیه قبلی استودیو در ارتباط است که کوهن قهرمان اصلی نخواهد بود. در طول یک استریم توییچ، توماشکیویچ برای اولین بار گفت که کوهن یک ابرقهرمان نخواهد بود، بلکه مرد جوانی خواهد بود که گاهی اوقات احساساتی می شود. توماشکیویچ کوهن را به عنوان یک شخصیت سرگرم کننده برای نوشتن و تجسم توصیف می کند.

واکر خون سپیده دم برای PC، PS5 و Xbox Series X/S عرضه می شود. با این حال، بازی هنوز تاریخ انتشار ندارد. در ضمن، توضیحات شخصیت کوهن را که قبلا استودیو ارائه کرده بود، بررسی کنید. همچنین نشان می‌دهد که محدودیت زمانی روایت درون بازی بر بازیکنانی که می‌خواهند زمان بیشتری را برای کاوش در جهان یا تکمیل اهداف جانبی اختیاری صرف کنند، تأثیری نخواهد گذاشت.



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید