Developer 1047 Games در مصاحبه ای به صراحت اعلام کرده است که می خواهد یک بازی تیراندازی چند نفره آینده داشته باشد. اسپلیت گیت 2، برای رشد فراتر از چنین الهاماتی هاله و پورتال. در مصاحبه ای با PCGamer، Ian Proulx، مدیر خلاق و مدیر عامل استودیو، در مورد اینکه چگونه استودیو می خواهد به بازی نزدیک شود و احتمالاً آن را بزرگتر از نسخه قبلی خود کند، صحبت کرد.
این در درجه اول به این دلیل است که استودیوها منابع بیشتری در دسترس خود دارند. اصلی اسپلیت گیتعبارت جذاب “هاله ملاقات کنید پورتالتصور می شد به این دلیل است که استودیو منابع لازم برای بازاریابی مناسب بازی را نداشت، اما اکنون اسپلیت گیت 2این استودیو از بازیکنان میخواهد که عنوان را به عنوان مال خود بگیرند.
“هاله ملاقات کنید پورتال پرولکس گفت: «این یک شعار واقعاً خوب برای تیمی بود که بودجه بازاریابی نداشت. “اما ما می خواهیم با این دنباله راه خود را بسازیم. ما نمی خواهیم فقط باشیم.”هاله ملاقات کنید پورتال‘تیم. این بازی ها بدیهی است که الهام بخش بزرگی هستند و من از آن خجالت نمی کشم، اما اسپلیت گیت 2 باید منحصر به فرد باشد. ”
Proulx همچنین در مورد اینکه چگونه پیشرفت در توسعه بازی باعث شده استودیو به آینده بازی نیز نگاه کند صحبت می کند. اسپلیت گیت 2. Proulx می گوید این اصلی است اسپلیت گیت برای ایجاد یک پایگاه بازیکن پایدار در طول زمان کار زیادی انجام نداد.
«آنچه ما بررسی کردیم این بود اسپلیت گیت او گفت: «ما واقعاً خوب کار کردیم، هواداران واقعاً آن را دوست داشتند، و برخی از بخشهایی بود که احساس میکردیم کوتاهی کردهایم، جایی که عمر طولانی نداشتیم.
در عوض، اسپلیت گیت 2، این استودیو امیدوار است از دیگر عناوین خدمات زنده موفق مانند: افسانه های اوج و فورتنایت، توانستند در دراز مدت بازیکنان را بهتر جذب کنند. این در حالی است که بازیکنان از نسخه اصلی لذت می برند. اسپلیت گیت بعد از چند ساعت بازی، نظر مثبتی در استیم گذاشتم، اما تعداد کمی از بازیکنان به عنوان قهرمانی بازگشتند.
“اسپلیت گیت به عنوان یک پروژه مدرسه شروع شد. پرولکس توضیح داد: من این استودیو را با یکی از دوستانم در اتاق خوابم تأسیس کردم. ” اسپلیت گیت تیم کمتر از 20 نفر بود. ما تیم کوچک و بودجه کمی داریم. ما استعداد و اشتیاق خام زیادی داشتیم، اما بسیار کم تجربه بودیم.» “بزرگترین چیزی که یاد گرفتم این بود اسپلیت گیت این اهمیت Live Ops بود. ”
پرولکس ادامه داد: “حفظ کوتاه مدت ما در کلاس جهانی و در حد تیراندازان برتر بود.” بازیکنان می آیند و بازی می کنند. اسپلیت گیت حدود 4 هفته از آن لذت ببرید و یک بررسی خوب بگذارید. 92% مثبت در Steam. در آن صورت آنها هیچ کاری نخواهند داشت. بازی هایی مانند افسانه های اوج، ندای وظیفه، فورتنایت، شجاع به روز رسانی های بزرگی وجود خواهد داشت و بازیکنان به آنها باز خواهند گشت. بزرگترین درسی که یاد گرفتم این بود که این بخش از توسعه بازی چقدر مهم است. بسیار مهم است که این را درک کنید و بتوانید سریع عمل کنید. ”
آخرین چیزی که دیدم اسپلیت گیت 2 این به لطف استودیو است که در تریلر گیمپلی سریع و پرش را به نمایش گذاشته است. تریلر به ما نگاه خوبی به مکانیک های اصلی پورتال عنوان و نحوه تعامل چیزهای مختلف دیگر، از جمله اسلحه ها با پورتال های ساخته شده توسط بازیکنان داد.
این بازی هنوز تاریخ انتشار ندارد، اما انتظار می رود در سال 2025 برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر شود.
نویسنده: Joelle Daniels