Disgaea 7: Vow Of Immorality برای عرضه پاییز 2023 برای Nintendo Switch، PS4، PS5 و PC


پس از انتشار آن در ژاپن در اوایل سال جاری، NIS America تایید کرد که: دیسگا 7 در آمریکای شمالی و اروپا منتشر خواهد شد Disgaea 7: نذر بداخلاقیپاییز امسال با صدای انگلیسی و ژاپنی برای PS5، PS4، Nintendo Switch و PC منتشر خواهد شد. تریلر زیر را ببینید.

داستان در پادشاهی هینوموتو می گذرد، داستان بر فوجی، یک سامورایی و اوتاکو پیریریکا متمرکز است که باید علیه یک رژیم فاسد مبارزه کنند. بیش از 40 کلاس (از جمله کلاس‌های جدید مانند Zombie Maiden، Maiko، و Bandit)، نبردهای رتبه‌بندی آنلاین، سیستم نبرد خودکار بهبودیافته، و مکانیک‌های جدید مانند Jumbification و Hell Mode وجود دارد. Jumbification باعث می شود که شخصیت ها به اندازه های غول پیکر بزرگ شوند و آسیب های زیادی وارد کنند.

علاوه بر نسخه استاندارد، نسخه Deluxe نیز در دسترس خواهد بود که شامل بازی، موسیقی متن دیجیتال و کتاب هنر دیجیتال است. همچنین یک نسخه محدود برای پیش خرید در فروشگاه آنلاین NIS ایالات متحده با قیمت 158.99 دلار برای PS4، PS5 و Nintendo Switch موجود است. شامل کتاب هنری جلد گالینگور «هنر جنگ»، استیل بوک، نسخه لوکس، موسیقی متن اصلی دو دیسکی «آوازهای افتخار»، فنجان چای «جنگجویان جهان جهان»، نمایشگر هنری صفحه نمایش تاشو مینی و جعبه کلکسیونر.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید