پچ Path of Exile 2 Dodge Roll، Nerfs Magma Barrier، Ultimatum را بهبود می بخشد.


Grinding Gear Games پچ های جدید زیر را منتشر کرده است. مسیر تبعید 2در حال حاضر برای Xbox Series X/S، PS5 و PC در دسترس است. این بهبودها و تغییرات متعددی را در گیم پلی ارائه می دهد، مانند کاهش اندازه بازیکن به صفر در حالی که از چرخیدن برای عبور راحت تر بین دشمنان جلوگیری می کند. برخی از هیولاهای کوچک نیز می توانند در حین طفره رفتن فشار داده شوند و فرار بازیکنان از گوشه ها آسان تر شود.

شانس بلوک غیرفعال در برابر ضربات از همه جهت کار می کند، نه فقط از جلو، بلکه Rain of Arrows و Firestorm دارای محدودیت نرخ ضربه هستند. مورد دوم برای جلوگیری از نابودی باس‌هایی است که باکس‌های بزرگ دارند و نباید بر پاکسازی در برابر دشمنان عادی تأثیر بگذارد. اگر احساس می کنید که اصلاح کننده Magma Barrier دشمن تحریک شده است، دفاع شما کاهش می یابد.

Ultimatum از زمان انتشارش با مشکل مواجه شده است و کسب امتیاز صعودی را به یک ناامیدی دائمی تبدیل کرده است. GGG تعادل خود را با دشمنان و باس ها بهبود بخشیده و در عین حال اصلاح کننده های خشن تر را سرکوب می کند. برخی از یادداشت‌های پچ را در زیر و جزئیات بیشتر را اینجا بررسی کنید.

اینجا بیشتر بیاموزید مسیر تبعید 2 دسترسی زودهنگام شما همچنین می توانید نظرات را بخوانید.

یادداشت های پچ 0.1.0d

بهبودها و تغییرات کلی

  • شانس بلوک غیرفعال اکنون برای ضربات قابل مسدود کردن از همه جهات اعمال می شود، نه فقط ضربات از جلو.
  • اندازه بازیکن در حین جاخالی دادن اکنون به جای 1 واحد روی 0 واحد تنظیم شده است.
  • برخی از هیولاهای کوچک را می توان در حالی که از چرخیدن خودداری کرد، هل داد. این شامل هیولاهایی مانند سوسک تزئین شده کس است.
  • Ultimatum و Djinn Baryas حک شده اکنون نشان می‌دهند که به ترتیب هنگام تکمیل Trials of Chaos یا Trials of Sechemas امتیاز مهارت Ascendancy را دریافت می‌کنند.
  • پین‌های نقشه جهان برای برخوردهایی که از یک مکان خاص در یک منطقه نیستند حذف شده است. به عبارت دیگر. از قطرات هیولا.
  • بهبود رفتار حمله در پرواز.
  • Rain of Arrows و Firestorm اکنون محدودیت‌هایی را برای جلوگیری از نابودی کامل باس‌های بسیار بزرگ اعمال کرده‌اند. این تاثیر کمی در خارج از باس فایت ها دارد که در آن هات باکس بسیار بزرگ است.
  • تپه ضربه خورده است.
  • Boneshatter اکنون اهداف را با اطمینان بیشتری مورد اصابت قرار می دهد.
  • مدت زمان استراحت زره به 12 ثانیه (6 ثانیه) افزایش یافته است.
  • برای بهبود عملکرد، Incinerate اکنون به جای قطعات، مناطق دایره ای از زمین مشتعل را ایجاد می کند.
  • برای باز کردن مبادله ارز در NPC مناسب، میانبر CTRL+ کلیک کنید.
  • یک دکمه برای رفتن به Chaos Trials در نقشه جهان اضافه شده است.
  • هنر اضافه شده برای پشتیبانی از مبارزه نزدیک.
  • در Defiance of Destiny هنر دوبعدی به طلسم‌های منحصر به فرد اضافه شد.
  • “امتیاز مهارت صعودی” به عنوان یک کلمه کلیدی اضافه شد. این به طور مفصل نحوه به دست آوردن مجموعه ای از امتیازهای صعود را نشان می دهد.
  • هنگام استفاده از کنترلر، قابلیت جستجوی موجودی فروش و برش جواهر اضافه شد. اتصالات کلیدی برای جستجوی Stash در کنترلر نیز به روز شده است.
  • گزینه محدودیت برش جواهر برای گیم پد اضافه شد.
  • اضافه شدن پشتیبانی توصیه شده در صورت نیاز.
  • پشتیبانی توصیه شده برای Bonestorm به روز شد.
  • گزینه ای برای باز کردن یک وب سایت تجاری در منوی اصلی کنسول اضافه شده است.
  • رونز اکنون می تواند برای طلای بیشتر به فروشندگان فروخته شود.
  • به روز شده Reserved Life و Art Mana.
  • توضیحات Rune به‌روزرسانی شد تا مشخص شود که نمی‌توان آن را پس از وارد کردن در سوکت جایگزین کرد.
  • مقادیر هاله و نفرین که بر مقاومت متحدان یا دشمنان تأثیر می گذارد اکنون در پانل بازشو مهارت نمایش داده می شود.
  • صدا را برای حیوانات خانگی کیوی، حیوانات خانگی Chimera، و بچه‌های خانگی Crowbell تنظیم کرد تا تأثیر آنها را در مناطق شهری کاهش دهد.
  • عبارت مهارت انفعالی «…و از آسیب محافظت کن» کستر را به روز کرد تا عملکرد آن را روشن کند.
  • توضیحات Hexblast را به روز کرد تا روشن شود که فقط یک نفرین به ازای هر دشمن در شعاع خود منفجر می شود.
  • توضیحات پشتیبانی مرگ آتشین را به روز کرد تا روشن شود که مهارت پشتیبانی شده نیازی به کشتن خود دشمن در آتش ندارد.
  • قدرت دفاعی داده شده به هیولاها توسط اصلاح کننده Magma Barrier را کاهش داد.
  • Walking Goliath دیگر در موارد نادر از حملات انتحاری استفاده نمی کند.

ماشه جواهر و کسب انرژی

ماشه اکتساب انرژی جواهر در جای درستی نبود و استفاده از بیماری ها برای تحریک طلسم ها بسیار آسان بود. مشکل سیستم قبلی این بود که اگر تعادل را طوری تنظیم می‌کردید که ماشه‌ها در جنگ‌های باس رخ دهند، ماشه‌های زیادی در هنگام پاک کردن رخ می‌دادند. برای پرداختن به این موضوع، اکنون “قدرت هیولا” را به عنوان بخشی از محاسبه افزایش انرژی اضافه می کنیم.

این بدان معناست که فعال کردن مهارت ها در هیولاهای منحصر به فرد بسیار آسان تر از هیولاهای معمولی است، اما در نهایت در طول نبرد به هیولاهای معمولی تری حمله خواهید کرد. مسئله دیگر استفاده از مهارت‌های سطح پایین با برنامه‌های وضعیت بدون قید و شرط مانند Flame Wall برای مشتعل کردن و تحریک دشمنان بود. برای ایجاد منبع مواد قابل اشتعال، افزایش انرژی را به شدت اشتعال وابسته می کنیم. ما همچنین تمامی دستاوردهای انرژی را در سطح جهانی متعادل کرده ایم.

تغییر اولتیماتوم

  • تعادل کلی هیولاها، باس ها و اصلاح کننده های Ultimatum در سراسر صفحه بهبود یافته است. عمدتاً موارد پرت را هدف قرار می دهد که بسیار دشوار هستند و با آنها مطابقت دارد.
  • تراکم هیولا در برخوردهای Ultimatum اکنون سازگارتر است.
  • وقتی بازیکن در آسانسور یا نزدیک محراب در اتاق Vaal Soul Core است، رونزهای Stormcaller، Blood Globules، Heart Tethers و Impending Doom Rings دیگر تولید نمی شوند.
  • رفع اشکالی که در آن مینیون های بازیکن می توانستند در بالای شکاف در Trials of Chaos گیر کنند.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید