قلب اتمی – Mundfish به اتهامات جمع آوری داده های دولت روسیه پاسخ می دهد


قلب اتمیاین بازی در طول چرخه توسعه پر فراز و نشیب خود شاهد جنجال های زیادی بود و کمتر از یک ماه پس از عرضه بازی، اخیراً خود را درگیر دیگری یافت.

گزارش اخیر منتشر شده توسط AIN.Capital ادعا می کند:قلب اتمیفروشگاه آنلاین توسعه دهنده Mundfish در سیاست حفظ حریم خصوصی خود بیان می کند که داده های کاربر ممکن است جمع آوری شده و با مقامات دولتی روسیه مانند اداره مالیات و سرویس امنیت فدرال (FSB) به اشتراک گذاشته شود. بر اساس این گزارش، این بند تنها در وب سایت روسی توسعه دهنده ذکر شده است و در هیچ کجای نسخه انگلیسی صفحه وجود ندارد.

در پاسخ به ادعاهای این گزارش، Mundfish در بیانیه‌ای به GamesRadar گفت که وب‌سایت آن اطلاعات کاربران را جمع‌آوری نمی‌کند و بیانیه حریم خصوصی مورد بحث “منسوخ و نادرست” است. توسعه دهنده گفته است که فروشگاه را به طور کامل بسته است “تا طرفداران یکپارچگی استودیو و محصول را تضمین کند.”

سازنده در بیانیه ای گفت: بازی و وب سایت ما هیچ اطلاعات یا داده ای را جمع آوری نمی کند. “بیانیه حریم خصوصی وب سایت قدیمی، اشتباه است و باید سال ها پیش حذف می شد. برای اطمینان از یکپارچگی استودیو و محصولاتمان به طرفدارانمان، فروشگاه خود را بسته ایم. سردرگمی در مورد این موضوع.” از دعوت شما پوزش می خواهم.”

شایان ذکر است که در این گزارش ادعاهایی مطرح شده است که توسعه دهندگان هنوز به آنها رسیدگی نکرده اند.قلب های اتمیاین توسعه ظاهرا “با حمایت سرمایه گذاران روسی” صورت گرفته است، که با توجه به عدم تمایل اخیر Mundfish به اظهار نظر در مورد تهاجم روسیه به اوکراین، مورد مخالفت قرار گرفته است. این وب سایت می گوید توسعه دهندگان آن یک تیم چند ملیتی مستقر در قبرس هستند، اما AIN گزارش می دهد که Mundfish در مسکو مستقر است.

Mundfish اخیراً تأیید کرد که توسعه آن متوقف شده است.قلب اتمی،تیرانداز در 21 فوریه اکران خواهد شد.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید