استالکر 2: وصله هسته چرنوبیل بیش از 650 باگ را برطرف کرده و شامل 100 رفع خرابی است.


آخرین پچ GSC Game World استالکر 2: قلب چرنوبیل منتشر شده در Xbox Series X/S و PC، با بیش از 650 باگ رفع شده است. اینها شامل رسیدگی به مسائل هوش مصنوعی است که مانع از مرحله بعدی می شود، مانند گیر افتادن یا نرسیدن به یک مکان یا ماموریت.

تقریباً 100 خرابی (از جمله یکی که ممکن است ناشی از نشت حافظه باشد) همراه با اشکالات صوتی مختلف برطرف شده است. چندین تغییر تعادل نیز در دسترس است، از جمله هزینه های مصنوع بالاتر (افزایش درآمد هنگام فروش) و کاهش هزینه های تعمیر سلاح و زره. در درجه سختی Rookie، آسیب وارد شده توسط جهش یافته ها به طور متوسط ​​کاهش می یابد و دوام زره تا 12.5٪ افزایش می یابد.

جهش‌یافته‌ها همچنین عصب‌هایی مانند Bloodsucker را می‌بینند که آسیبی که از سلاح گرم می‌برند را افزایش می‌دهد و بازیابی HP را در پایان مبارزه کاهش می‌دهد. مقادیر HP Burler، Boa، Flesh و Controller نیز نسبتاً کاهش یافته است.

جزئیات پچ را در اینجا بررسی کنید. متأسفانه، اصلاح A-Life 2.0 گنجانده نشده است، اما GSC Game World در تلاش است تا این مشکل را در یک “پچ آینده” برطرف کند.

یادداشت های پچ 1.0.1

آقای استالکر لطفا مراقب باشید.

مایلیم از همه برای اشتیاق و حمایتشان از زمان انتشار آن تشکر کنیم. این واقعا برای ما مهم است. پچ 1.0.1 هم برای رایانه های شخصی و هم برای ایکس باکس منتشر می شود. این اولین وصله ای است که بیش از 650 باگ و مشکل مختلف را برطرف می کند. در اینجا لیستی از به روز رسانی های اصلی بازی آمده است:

اصلاحات هوش مصنوعی:

  • مشکلی که در آن گروهی از NPC ها در حین انتشار فعال در نزدیکی یک پناهگاه گیر می کردند و می میرند برطرف شد.
  • مشکلی که Burer می‌توانست آیتم‌های ماموریت را از دست بازیکنان حذف کند، برطرف شد.
  • جلوه های صوتی از دست رفته به توانایی Bueller “Telekinesis” اضافه شد.
  • رفع مشکلی که در آن NPC ها گاهی اوقات گیر می کردند و به مکان های ماموریت نمی رسیدند. این می تواند منجر به رفتار غیرفعال ماموریت NPC شود و در نتیجه نتوانید با NPC تعامل داشته باشید یا به مرحله ماموریت بعدی بروید.
  • مشکل عملکرد کند و خرابی های احتمالی به دلیل کمبود حافظه در هاب ها و مکان هایی با NPC های متراکم در طول جلسات پخش طولانی برطرف شد.
  • مشکلی که در آن NPC ها پس از مرگ به حالت A حرکت می کردند یا شروع به پرواز می کردند، برطرف شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن NPC ها نمی توانستند ردیابی کنند که آیا اهداف در پوشش از تیراندازی جلوگیری می شود یا خیر و به داخل پوشش شلیک می کردند.

بیش از 20 مشکل دیگر مرتبط با هوش مصنوعی وجود دارد.

رفع بهینه سازی:

  • مشکلی که در آن NPCها/جهش‌یافته‌های نامرئی در FOV ظاهر می‌شدند، برطرف شد.
  • جلوه های بصری آتش را ثابت کرد که در زوایای خاص دوربین رندر نمی شوند.

همچنین حدود 100 خرابی مختلف از جمله نشت حافظه احتمالی و EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION مشکلات را برطرف کردیم.

رفع صوت و صدا:

  • مشکلی که در آن موسیقی نبرد پخش می شد، حتی زمانی که نبرد در حال پایان بود، برطرف شد.

هفت اشکال جزئی صوتی و صدا.

تنظیم تعادل:

  • هزینه های تعمیر سلاح و زره کاهش می یابد.
  • هزینه مصنوعات به میزان قابل توجهی افزایش یافته است (درآمد حاصل از فروش افزایش یافته است).
  • جوایز برای اکثر ماموریت ها 2 برابر به 3 برابر افزایش می یابد.
  • علاقه مندان به زره و سلاح برای سختی تازه کار.
  • در سختی تازه کار، آسیب جهش یافته به طور متوسط ​​کاهش می یابد (تعادل سلامتی جهش یافته ها در بخش تعادل مبارزه بیشتر تغییر می کند).
  • در درجه سختی Rookie، آسیب سلاح بازیکن تا 23٪ کاهش می یابد.
  • دوام زره 12.5 درصد افزایش یافته است.
  • پیوست صدا خفه کن برای PTM به مکان های مخفی در منطقه کوچک اضافه شده است.
  • قیمت فروش اسکلت های بیرونی ثابت شده و باعث گران شدن آنها شده است.
  • قیمت فروش ثابت برای سلاح های ارتقا یافته.
  • مواد مصرفی هرکول مجدداً متعادل شده: حذف سرعت بازیکن حذف شده است. افزایش پارامترهای افکت (اکنون به بازیکنان اجازه می دهد تا وزن بیشتری را پس از مصرف حمل کنند).

برخی از رفع اشکالات جزئی اضافی.

تعادل رزمی:

  • کاهش وزن برخی از موارد ماموریت (از جمله وزن اسکنر)
  • آسیب به Bloodsucker کمی متعادل شده است.
  • کاهش حمله و رتبه دفاعی Bloodsucker (آسیب اسلحه افزایش یافت).
  • کاهش بازیابی HP Boodsucker در خارج از جنگ.
  • HP کنترلر نسبتاً کاهش می یابد.
  • HP Baaler نسبتاً کاهش یافته است.
  • HP گراز نسبتاً کاهش یافته است.
  • HP گوشتی نسبتاً کاهش یافت.
  • آسیب هدشات به گراز به صددرصد آسیب بدن تغییر کرده است.
  • آسیب به گراز را از شلیک به اندام افزایش می دهد.
  • آسیب به گوشت را از شلیک به اندام افزایش می دهد.
  • برد غوغا اسلحه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
  • دامنه غوغا چاقو کمی افزایش یافته است.

ورودی گیم پد:

  • افزایش منطقه مرده گیم پد

شخصیت ها:

  • رفع چشم و دندان مدل های NPC.
  • برخی اصلاحات کوچک در مدل‌ها و انیمیشن‌های NPC.

صحنه برش:

  • در کات سین نهایی، فیلم گم شده به نمایشگر تلویزیون اضافه شد.
  • مشکل انیمیشن گوزن ها در کات سین افتتاحیه برطرف شد.

20 باگ دیگر در کات سین ها وجود دارد.

تنظیمات و منوهای بازی:

  • متن ناخوانا در پایین صفحه کامپایل سایه زن تنظیم شده است.
  • مشکلی که در آن گزینه “Nvidia Reflex Low Latency” در راه اندازی های بعدی بازی ذخیره نمی شد، برطرف شد.

ده مشکل کوچکتر وجود دارد.

اشیاء قابل تعامل:

  • رفع مشکلات فیزیک با اجسام قابل تخریب و متحرک، از جمله آنهایی که در هوا شناور هستند.
  • یک اعلان تعامل با درب شیشه ای حیاط در SIRCAA که باعث مسدود کننده عبور و مرور شد، رفع شد.
  • مشکلی را که در آن درب داخلی آسانسور آزمایشگاه X-11 وجود نداشت برطرف شد.

و حتی باگ های جزئی تر.

ماموریت های اصلی و فرعی:

  • بسیاری از مسدودکننده‌ها و باگ‌های ماموریت را که تحت شرایط خاص رخ می‌دادند برطرف کرد. اصلاحات اصلی به شرح زیر است.
  • مشکلی که در آن گفتگو با سگ کور مرده در ماموریت شکار بلبل وجود نداشت، برطرف شد.
  • یک هدف ناتمام در ماموریت Seek و You Shall Find ثابت شد.
  • چندین مشکل در مأموریت There و Back Again، از جمله مصنوعات گم شده، رفع شد.
  • حلقه گفتگو با زوتوف در طول ماموریت “سوزن در انبار کاه” حل شد.
  • رفع مسدود کننده های پیشرفت در ماموریت هایی که پاسخ ها دارای قیمت هستند، مانند مشکلات راهزنان پس از انتشار و گم شدن آیتم های کلیدی سنگین.
  • نشانگرهای ماموریت ثابت برای مکان های NPC در ماموریت Hot on the Trail.
  • مشکلات مربوط به درب را در ماموریت‌های «در جستجوی راهنما» و «همه جانبی» برطرف کرد.
  • رفع مشکلی که در آن صحنه های برش در طول ماموریت “درست مثل روزهای خوب قدیمی” شروع نمی شد.
  • رفع مشکلی که در آن رودوچکا در کمپ کوایتو در طول ماموریت “درست مثل روزهای خوب گذشته” گم می شد.
  • مشکلی در “درست مثل روزهای خوب قدیم” برطرف شد که در آن رودوچکا پس از وارد کردن یک قطره چکان پرخاشگرانه عمل می کرد.
  • در حال حاضر امکان قطع برق در مناطق سیل زده در طول ماموریت “تا آخرین قطره خون” وجود دارد.
  • چندین مشکل در ماموریت های On the Edge، از جمله NPC های بیکار، درهای گیر کرده و پیشرفت حمله Monolith برطرف شد.
  • مسدود کننده های پیشرفت ماموریت حادثه جزئی، مانند یقه Bayun و مشکلات در قفل شده را برطرف کرد.
  • به عملکرد ضعیف و اهداف گیج کننده در ماموریت “جستجوی افتخار گذشته”.
  • رفع مشکلات در ماموریت های Visions of Truth، از جمله گیرکردن NPC ها و جلوگیری از پیشرفت پس از گفتگو.
  • در مأموریت‌های «بازدیدکننده خطرناک»، «آخرین شکار گری» و «درخشش ابدی»، کات سین‌های گیر کرده را حل کرد و جلوی پیشرفت را گرفت.
  • اصلاح NPC و رفتار تخم ریزی دشمن در ماموریت های “مرز” و “فرار از قفس”.
  • ماموریت‌هایی مانند Down Below، Budmo!، و A Big Score برای حل NPC‌های گیر کرده، نشانگرهای نامناسب و گزینه‌های گفتگوی از دست رفته بهینه‌سازی شده است.

به علاوه حدود 120 مشکل دیگر در خط اصلی، ماموریت های جانبی و برخوردها.

تجربه جهان باز:

  • رفع مشکلی که در آن اجساد انسان نما دارای اندام های کشیده یا گم شده بودند.
  • رفع مشکلی که در آن مسیرهای سفر سریع وجود نداشت، مانند کارخانه بتن قارچ.
  • مشکلات مربوط به بلندگوها، سفر سریع و تعاملات NPC در مکان‌های مختلف مانند پناهگاه دانشمند و کارخانه شیمیایی حل شد.
  • تنظیم رفتار NPC های متخاصم در طول ماموریت های Arena، از جمله تاکتیک های راهزن و افزایش مهمات در طول نبردهای Tyrant.
  • پیشرفت ماموریت ثابت برای ماموریت های Black Sheep و The Key to Freedom.

تقریباً 50 مشکل دیگر برطرف شده است.

راهنمای بازیکنان، تجهیزات و سلاح ها:

  • رفع اشکالی که به بازیکنان اجازه می داد اقلام را با پولی بیشتر از هزینه واقعی به معامله گران بفروشند.
  • مشکل مسدود کردن ورودی برای PDA، موجودی، و پیوست‌ها هنگام کار با مصنوعات برطرف شد.
  • رفتار چراغ قوه پس از ذخیره / بارگذاری ثابت شد.
  • مشکلات مربوط به انتخاب نوع نارنجک، نشانگرهای قطب نما با هم تداخل دارند و نشانگرهای ماموریت از دست رفته حل شد.
  • رفع ناهماهنگی‌ها در جلوه‌های ارتقاء سلاح و زره، از جمله تغییر قیمت و ارتقاء.
  • بهبود رفتار HUD و افزایش مدت زمان اشاره “نقطه بدون بازگشت” در طول ماموریت Down Below.
  • رفع اشکالی که به بازیکنان اجازه می داد آیتم های ماموریت را با استفاده از گیم پد بفروشند.

و حدود 50 “ناهنجاری” جزئی.

روایت و انیمیشن صورت:

  • انیمیشن های صورت از دست رفته برای ساوا در ماموریت «Hot on the Trail» و Wormwood در مأموریت «درخشش ابدی» بازسازی شد.
  • یک خط صوتی از دست رفته را در طول ماموریت “هیچ کس را ناراضی نگذارید” برطرف کرد.
  • اثرات تماس های رادیویی را برطرف کرد تا صدای NPC به درستی فاصله ای را که در حال برقراری ارتباط هستند منعکس کند.

چند مورد دیگر اصلاح شده است.

جهان:

  • تثبیت بافت های لرزان در مکان های مختلف از جمله کره ها، پایگاه های نظامی و کارخانه های شیمیایی.
  • حل مشکلات حرکتی مانند گیر افتادن در مکان های خاص در طول ماموریت هایی مانند “یک بار دیگر تا شکست” و “بیداری سخت”.
  • نقاط تولید مصنوع در برخی مناطق ثابت شد.
  • اصلاح رفتار NPC در هنگام برخورد.
  • تنظیم حجم صدا در هوای طوفانی برای بهبود تعادل صدا.

حدود 50 باگ دیگر وجود دارد.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید