باراتولو مسلماً یکی از بزرگترین حسهای مستقل سال، نه تنها تحسین گستردهای از سوی منتقدان و مخاطبان دریافت کرد (از جمله نامزدهای متعدد در جوایز بازی)، بلکه فروش سالمی را در پلتفرمهای سنتی به ثبت رساند.
در ماه سپتامبر، توسعه دهنده LocalThunk و ناشر PlayStack نیز این بازی را به iOS و اندروید آوردند و از آن زمان، به نظر می رسد حداقل در روزهای اخیر درآمد قابل توجهی را روی پلتفرم های موبایل نیز ایجاد کرده است.
طبق گزارشی که توسط Pocketgamer.biz منتشر شده است. باراتولو از زمان عرضه آن برای پلتفرم های موبایل در اواخر سپتامبر، تقریباً 4.4 میلیون دلار در iOS و Android به دست آورده است. عنوان سرکش در هفته اول 1 میلیون دلار به دست آورد که هزینه روز عرضه به 162000 دلار و هزینه روز دوم به 200000 دلار رسید. بازبینی ها در 3 اکتبر شروع به کاهش کردند و در پایان ماه، میانگین روزانه 71000 دلار بود.
با این حال، بر اساس این گزارش، درآمد بازی از پلتفرم های موبایل برای مدت کوتاهی در 18 نوامبر افزایش یافت و درآمد آن روز به 727000 دلار رسید. اتفاقاً این روزی بود که بازی نامزد پنج جایزه در The Game Awards از جمله بازی سال شد. ظاهراً این نامزدی منجر به افزایش قابل توجهی در فروش حداقل در تلفن همراه شد.
ارزش یادآوری آن را دارد باراتولو هیچ تراکنش کوچکی وجود ندارد، در عوض به عنوان یک عنوان پولی در دسترس است، مدلی که معمولاً توسط عناوین تلفن همراه دنبال نمی شود (حداقل در اکثر موارد موفق تر).
باراتولو همچنین برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC موجود است.
نویسنده: Shubhankar Parijat