Metal Gear Solid Delta: Snake Eater بهنظر میرسد که سریال مخفیکاری محبوب به کانون توجه بازگردد، و در حالی که مطمئناً عدهای هستند که آرزو میکنند تا حد زیادی از نسخه اصلی منحرف شود، واقعیت این است که این تولید بیش از آن به عنوان یک سرگرمی وفادار تبلیغ میشود اصلی است MGS3 دقیقاً به همین دلیل است که بسیاری از مردم به همان اندازه هیجان زده هستند. با این حال، این بدان معنا نیست که این بازی یک کپی دقیق از بازی اصلی خواهد بود.
در مصاحبه اخیر با مجله Play، نوریاکی اوکامورا، تهیه کننده سریال، اهداف کونامی را توضیح داد: دنده فلزی مثلث جامد ایده این است که تجربه ای مشابه با نسخه اصلی در آن زمان ارائه دهیم، بدون اینکه احساس کنید نسخه قدیمی نسخه اصلی است.
او گفت (از طریق GamesRadar)، “هدف نهایی ما هنگام ساختن این بازسازی این است که آن را شبیه بازیای که 20 سال پیش بازی کردهایم، ایجاد کنیم، اما این کار را شبیه به یک بازی قدیمیتر نکنیم.”
وی افزود: ما نمیخواستیم تغییرات غیرضروری ایجاد کنیم که تجربه افراد را از بین ببرد، اما در عین حال نمیخواستیم که وقتی مردم بازی میکنند احساس بیسوادی کنیم، مثل اینکه در حال انجام یک بازی قدیمی هستند. شما نیز نیاز دارید. [We’re] هنگام انجام این بازی، مطمئن شوید که از نظر قابلیت استفاده و بدون به خطر انداختن تجربه، با برخی از جدیدترین بازی ها برابری می کند. ”
از جلوههای بصری پیشرفته و طرحهای کنترلی جدید گرفته تا تغییرات دوربین، ضبطهای صوتی جدید از بازیگران بازگشته و موارد دیگر. دنده فلزی مثلث جامد تغییراتی را در منابع مختلف به طرق مختلف ایجاد می کند، اما باید دید که در نهایت چقدر گسترده خواهد بود.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در حال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S و PC در حال توسعه است. این بازی هنوز تاریخ انتشار ندارد.
نویسنده: Shubhankar Parijat