در ابتدا به عنوان DLC پولی راه اندازی شد Dying Light 2 Stay Human، آینده Dying Light: The Beast در نهایت آنقدر بزرگ شد که Techland تصمیم گرفت آن را نسخه مستقل خود بسازد. بنابراین بدیهی است که به خودی خود یک تجربه بسیار بزرگ است، اما در عین حال، احتمالاً آنقدرها هم که تصور می کنید بزرگ نیست. نور مرگ 2 که به خودی خود همینطور بود.
برای مثال آن نقشه را در نظر بگیرید. Dying Light: The Beast بازیکنان را به یک محیط جدید به نام کاستور وودز می برد، اما انتظار نداشته باشید که آنقدر بزرگ باشد. نور مرگ 2 ویلدور بود. کارگردان سریال تیمون اسمکتالا در مصاحبه اخیر خود با GamingBolt نیز همین موضوع را تایید کرد، اما کاستور وودز بیشتر در مورد اکتشافات چالش برانگیز، داستان سرایی محیطی، رازها و آنچه شما دارید می پردازد.
او گفت: “Caster Woods یک محیط شدید و جوی است. این یک دره روستایی و جنگلی است که زیست بوم های متنوع کمی دارد، از پارک های ملی گرفته تا مناطق صنعتی.” “این از نقشه کوچکتر است.” Dying Light 2 Stay Human، اما بسیار دقیقتر است و طوری طراحی شده است که کاوش را در هر مرحله برای شما ارزشمند کند. تمرکز زیادی روی داستانسرایی محیطی، با اسرار، مسیرهای پنهان، و داستانهای بافته شده در منظره وجود دارد و هر قسمت از نقشه توسط هنرمندان ساخته شده است. رازهای زیادی در این دنیا نهفته است، برخی از آنها به سالیان متمادی برمی گردد، و ما بازیکنان را دعوت می کنیم تا در این دنیای وهم آلود و متروک غوطه ور شوند، آن را کشف کنند و لذت ببرند. ”
کاستور وودز نیز سعی دارد از چه چیزی منحرف شود؟ در حال مرگ در گذشته، ما محیط شهری را به میزان قابل توجهی کاهش دادیم و در عوض بازیکنان را در وسط یک محیط جنگلی انبوه قرار دادیم. Smektala می گوید که پارکور در جلو و مرکز باقی می ماند و به نظر می رسد که Techland در حال طراحی محیط های متمرکز بر پارکور در انواع جدیدی از بیوم ها است.
پارکور در قلب آن قرار دارد. در حال مرگ او گفت: «این یک فرنچایز است، بنابراین میدانستیم که باید آن را ادامه دهیم، حتی اگر محیط متفاوت باشد». ما تصمیم گرفتیم همه چیز را به حساب بیاوریم، حتی اگر سازه ها و ساختمان های کمتری برای بالا رفتن یا عبور از آن وجود داشته باشد. علاوه بر آن، ما همچنین فرصت رانندگی وسیله نقلیه را اضافه می کنیم. این برای پیمایش بین مناطقی که موانع و فرصت های پارکور متراکم تر هستند مفید است. اما چه روش حمل و نقل شما پیاده یا با ماشین باشد، همچنان پیمایش پویایی است که طرفداران ما دوست دارند و با این محیط منحصر به فرد سازگار شده است. ”
در همان مصاحبه، Smektala همچنین در مورد PSSR PS5 Pro و تاثیر آن بر توسعه صحبت کرد. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید. لطفا منتظر مصاحبه کامل باشید.
Dying Light: The Beast این بازی برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در حال توسعه است، اما هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است.
نویسنده: Shubhankar Parijat