PSSR ممکن است مهمتر از افزایش مستقیم قدرت GPU باشد – Dying Light: The Beast Dev


تنها 9 روز تا عرضه پلی استیشن 5 پرو باقی مانده است و علیرغم قیمت، برخی از ویژگی های آن پتانسیل بسیار خوبی را برای عناوین بعدی ارائه می دهد. این موارد عبارتند از: Dying Light: The Beast، یک ادامه مستقل برای اولین بازی که بازگشت کایل کرین را نشان می داد. Tymon Smektała از Techland مشتاق پردازنده گرافیکی این کنسول است و این که چگونه به افزایش قابل توجهی در انعطاف پذیری در عملکرد گرافیکی اجازه می دهد.

در مصاحبه اخیر با GamingBolt، مدیر فرنچایز این سری گفت: پیشرفت‌های GPU می‌توانند وفاداری بصری را به‌ویژه در جزئیات پیچیده محیطی حیاتی مانند اثرات آب و هوا افزایش دهند. Dying Light: The Beast تجربه

این نوع قدرت همچنین به این معنی است که گیم‌پلی با وضوح بالا به طور کلی نرم‌تر است، که برای بازی‌هایی مانند بازی ما که بالاترین سطح غوطه‌وری در آن اهمیت دارد، بسیار مهم است.

با این حال، او احساس می کند که وضوح فوق العاده طیفی پلی استیشن (PSSR) می تواند در دراز مدت “حتی مهم تر” شود. راه حل اختصاصی ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی یک عنصر کلیدی در دستیابی به وضوح 4K (و در برخی موارد 8K) برای عناوین با سرعت 60 فریم در ثانیه است.

اسمکتالا گفت: “PSSR سونی تقویت بزرگی برای فناوری سوپرنمونه‌برداری است که سایر شرکت‌ها در حال آزمایش آن هستند. این یک ابتکار عالی است. در آینده، امیدوارم توسعه‌دهندگان بتوانند کمی کمتر روی عملکرد تمرکز کنند و آزادی خلاقیت بیشتری داشته باشند. PSSR می تواند حتی مهم تر از افزایش مستقیم قدرت GPU ارائه شده توسط کنسول باشد.

زمان در نهایت نشان خواهد داد، به خصوص که توسعه دهندگان زمان بیشتری را با سخت افزار صرف می کنند. سایر عناوین تایید شده برای بهره مندی از ویژگی های PS5 Pro عبارتند از: Alan Wake 2، Dragon Age: Veilguard، Marvel Spider-Man 2 (من اخیرا پچ دریافت کردم) و غیره. قبل از اینکه در 7 نوامبر در سراسر جهان عرضه شود، برای جزئیات جدید در مورد این کنسول به اینجا سر بزنید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید