بازی Grinding Gear مسیر تبعید 2 دسترسی زودهنگام شروع می شود. به جای 15 نوامبر، اکنون در 6 دسامبر برای PS5، Xbox Series X/S و PC در دسترس خواهد بود. در یک ویدیوی جدید، کارگردان بازی، جاناتان راجرز فاش کرد که این تاخیر به دلیل کار زیرساخت سمت سرور است که “بیش از حد انتظار طول کشیده است.”
همچنین مسئله ایجاد سیستمی برای اطمینان از کارکرد ریز تراکنشهای بازی اول وجود دارد. مسیر تبعید 2. برای انجام این کار، ما نه تنها نیاز به یکپارچه سازی سیستم های حساب خود داریم. راه تبعید 1 و 2 در مورد قسمت کنسول هم همینطور. اطمینان از سازگاری با دادههای قدیمی باید در نظر گرفته میشد و با شروع مهاجرت تیم به پایگاه داده، برخی «شیاطین عجیب و غریب» کشف شدند.
“چگونه چندین حساب می توانند یک نام داشته باشند؟ چگونه چندین حساب می توانند آدرس ایمیل یکسانی داشته باشند؟ چگونه چندین حساب می توانند یک Steam ID یکسان داشته باشند؟ چرا نام حساب این شخص فقط یک حرف بیهوده است که من حتی نمی توانم آن را رمزگشایی کنم؟” بنابراین، تیم لایههای اضافی اضافه کرد تا مطمئن شود که همه چیز «عالی» است تا از هدر رفتن دادهها جلوگیری کند.
راجرز معتقد است: “در همان زمان، ما در حال تغییر همه کدهای پشتیبان هستیم، بنابراین باید تست های بارگذاری زیادی را انجام دهیم تا مطمئن شویم که وقتی تعداد بازیکنان زیادی را که انتظار داریم به دست آوریم، کل چیز خراب نمی شود.” این تیم توانست پرتاب اولیه را انجام دهد، اما متقاعد نشده است که موفقیت آمیز باشد، به همین دلیل است که به تعویق افتاده است.
پخش زنده ای که از تمام محتوای دسترسی زودهنگام، از جمله پایان بازی، رونمایی می کند، «تقریباً چهار هفته دیگر» پخش خواهد شد. تا آن زمان، منتظر بروزرسانی های بیشتر باشید.
اعلام شده در سال 2019، مسیر تبعید 2 قبل از تبدیل شدن به یک نسخه مستقل، به عنوان یک کمپین ثانویه برای بازی اصلی شروع شد. دارای 12 کلاس با 3 Ascendancies، تغییرات و بهبودهای گیم پلی متعدد (خداحافظی با تجهیزات Link) و موارد دیگر. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.
نویسنده: Ravi Sinha