از میان بسیاری از عناوین شخص اول ایکس باکس که سال هاست به طور رسمی معرفی شده اند و در حال توسعه هستند، هیچ کدام باعث کنجکاوی و شک و تردید نشده اند. همیشه وحشی من آن را دارم. این بازی که در سال 2019 معرفی شد، ظاهراً یک چرخه توسعه پر دردسر را پشت سر گذاشت و حتی توسعه دهنده Rare برای مدت طولانی تلاش می کرد تا بفهمد بازی چگونه خواهد بود. اما اکنون این پروژه به شکل زیر است: در نهایت گوشه را چرخاندم.
این به گفته روزنامهنگار Jez Corden، که اخیراً در پادکست ایکسباکس دو ادعا کرد که در دست ساخت است. همیشه وحشی دندان ها در نهایت “به خوبی در حال پیشرفت است.” طبق گفته Corden، Rare در حال حاضر در حال ایجاد حلقه گیم پلی بازی است که بر اساس آن بازی را بسازد، بنابراین باید در آینده درباره آن بیشتر بشنویم.
این دقیقاً چه معنایی از نظر اعلانها و نمایشهای آینده دارد، باید دید، اما طرفداران ایکسباکس حداقل میتوانند از این واقعیت که این پروژه در وضعیت بسیار بهتری نسبت به سالهای گذشته است، احساس آرامش کند بعید است خیلی وقت پیش نبود.
گزارش سال گذشته مدعی شد که: همیشه وحشی این در ابتدا به عنوان یک بازی شبیه بقا در نظر گرفته شد، اما مسیر جدید آن را بیشتر به یک بازی بقا تبدیل خواهد کرد. Viva piñata. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.
نویسنده: Shubhankar Parijat