مدیر طراحی می گوید که Starfield از بسیاری جهات “بهترین بازی ما ساخته شده است”


استودیو بازی Bethesda استارفیلد، فضای درهم شکسته، که بازیکنان را در پی بحران به سیاره پنهان House Varoon می برد. بیش از یک سال پس از انتشار RPG سفر به فضا، GamesRadar با مدیر طراحی Emil Pagliarulo صحبت کرد.

او اذعان کرد که این “فنجان چای همه” نیست و با طنز اضافه کرد: “هواداران واقعاً، واقعاً، واقعاً آن را می خواهند.” طومارهای بزرگ 6اما پاگلیارولو گفت: میدان ستاره این سخت ترین کاری است که بتسدا تا به حال انجام داده است.

ما خودمان را تحت فشار گذاشتیم تا چیزی کاملا متفاوت بسازیم. ما آن را در Xbox، بزرگترین و غنی‌ترین RPG شبیه‌سازی فضایی که هر کسی می‌توانست تصور کند، جمع کردیم. ما این کار را انجام دادیم. میدان ستاره چیزی شبیه به یک شگفتی تکنولوژیک. همچنین، از بسیاری جهات، بهترین بازی ای است که تا به حال ساخته ایم. اما مهمترین چیز برای ما این است میدان ستاره شخصیت خودش را دارد و الان کنارش نشسته ام. افتادن و طومارهای بزرگتر

میدان ستاره از زمان انتشارش موضوع داغ بوده است. اگرچه اکثر منتقدان آن را تحسین کردند (ما در بررسی خود به آن نمره 10 دادیم)، واکنش های بازیکنان متفاوت بود. Bethesda چندین وصله پس از راه‌اندازی ارائه کرد و ویژگی‌های جدیدی مانند 60 FPS را در خودروهای Xbox Series X و Rev-8 برای حرکت در سیاره اضافه کرد.

با این حال، در Steam در یک امتیاز “مخلوط” باقی می‌ماند و تنها 55 درصد از نظرات کاربران مثبت هستند (جنجال پشت ساخته‌های پولی کمکی نکرد). فضای متلاشی شده ارزیابی به “بیشتر منفی” بدتر شده است. با این وجود، میدان ستاره توسعه دوم برای سال آینده برنامه ریزی شده است و ممکن است شایعه شود ستاره زاده، و حتی ممکن است هر سال گسترش یابد. منتظر اخبار در این زمینه باشید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید