تهیه کننده می گوید: «میزان سختی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater بسته به سبک کنترل شما متفاوت است».


کونامی به تبلیغ خود ادامه می دهد Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، بازسازی آینده آن دنده فلزی جامد 3 مار خوار. گرافیک زرق و برق دار برجسته است، اما دارای بسیاری از ویژگی های کیفیت زندگی، از جمله سبک جدید کنترل مدرن است. زاویه دید به پرسپکتیو روی شانه تغییر می کند و به شما امکان می دهد هنگام هدف گیری حرکت کنید.

اگر می‌خواهید تجربه‌ای نزدیک‌تر به اصل داشته باشید، می‌توانید سبک کلاسیک را نیز انتخاب کنید. با این حال، به نظر می رسد که هر دو سبک سطح دشواری متفاوتی دارند. در مصاحبه ای با Famitsu (ترجمه شده از طریق Automaton-Media)، تهیه کننده یوجی کورکاکو فاش کرد که چرا تیم تصمیم گرفت سبک بازی را تغییر ندهد.

“با سبک جدید، میدان دید وسیع‌تر و خطی‌تر است و می‌توانید در حین حرکت مار به اسلحه شلیک کنید، بنابراین کمتر از آنچه انتظار داشتم دشوار بود. با این حال، هنگامی که آن را با سبک جدید تنظیم کردید، سبک میراثی به همین دلیل تصمیم گرفتیم دو سبک بازی را تقسیم کنیم.

باید دید کدام یک در نهایت چالش برانگیزتر خواهد بود. با این حال، طرفداران می توانند مطمئن باشند که بازی Legacy با مشکلی مشابه نسخه اصلی خواهد داشت.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater تاریخ انتشار وجود ندارد، اما از ابتدا تا انتها قابل پخش است. برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می شود. برخی از گیم پلی خارج از صفحه نمایش Tokyo Game Show 2024 را اینجا ببینید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید