وصله Warhammer 40,000: Space Marines 2 پشتیبانی فوق‌العاده رایانه شخصی، لابی‌های عملیات خصوصی و موارد دیگر را اضافه می‌کند.


توسعه دهنده Saber Interactive متعهد به بهبود مستمر است. Warhammer 40,000: Space Marins 2 از زمان انتشار در اوایل سال جاری، پچ دیگری برای این عنوان اکشن منتشر شده است که تعدادی ویژگی جدید به آن اضافه شده است.

ابتدا، بازیکنان PC اکنون می‌توانند بازی را با وضوح فوق‌العاده بازی کنند و یک هاب اسپارینگ عرصه جدید نیز به Battle Barge در تمام پلتفرم‌ها اضافه شده است که به بازیکنان امکان می‌دهد مسابقات دوستانه چند نفره را انجام دهند. در همین حال، لابی های خصوصی اکنون در حالت PvE “Operations” نیز در دسترس هستند، در صورتی که بخواهید به تنهایی با ربات ها یا با دوستان خود بدون خواستگاری بازی کنید.

علاوه بر این، این پچ شامل تعدادی تغییر تعادل و ترفندها نیز می شود که در تمام حالت های بازی اعمال می شود. شما می توانید یادداشت های پچ کامل را در زیر بررسی کنید.

Warhammer 40,000: Space Marins 2 برای PS5، Xbox Series X/S و PC موجود است. نقشه راه کامل بازی پس از عرضه را اینجا ببینید و نظرات Saber در مورد DLC و دنباله های احتمالی را اینجا بخوانید.

یادداشت های پچ:

ویژگی های جدید

  • هاب میدان مبارزه، عرصه ویژه جدید Battlebarge در حالت بازی Operation & Eternal War در دسترس است و به بازیکنان این امکان را می دهد تا در PvP دوستانه با بازیکنان تیم خود به رقابت بپردازند.
  • پشتیبانی بسیار گسترده از کامپیوتر
  • حالت خصوصی در حالت عملیات به بازیکنان این امکان را می دهد که عملیات را به تنهایی با ربات ها یا با یک دوست انجام دهند بدون اینکه در طول ماموریت با بازیکنان تصادفی همسان شوند.
  • آخرین اطلاعات و پیام امروز اضافه شد
  • گزینه ای برای تنظیم مجدد تنظیمات رنگی سفارشی اضافه شده است

تنظیمات بازی و تعادل

  • ابزارهای علامت گذاری به روز شده اند.
    • – بهبود پاسخگویی و راحتی کنترل چرخ اجتماعی با ماوس
    • – غیرفعال کردن اشیاء غیر ضروری که نیازی به برجسته کردن ندارند و باعث می شود کمتر قابل استفاده باشند
    • – برخی از رفع اشکال جزئی
  • مشت قدرت:

    آسیب حملات با شارژ کامل به شدت افزایش می یابد.

  • پلاسمای سنگین:

    – مهمات پایه 5 افزایش یافته است. افزایش رادیواکتیویته آسیب ناشی از انفجار.
    – گرمای بیش از حد در هر شات به طور قابل توجهی از 50 به 30 برای شات های شارژ شده و از 20 به 15 برای شات های پایه کاهش یافته است.
    – آسیب پایه اندکی 10٪ افزایش یافته است.

  • med stims علاوه بر بهبود واقعی، سلامتی مورد بحث را بازیابی می کند
  • مهمات نارنجک انداز کمکی اکنون فقط با جعبه مهمات قابل پر کردن است و نمی توان آن را از انبارهای بی نهایت مهمات پر کرد

کمپین

سختی:

  • تهاجمی دشمن در سختی Veteran در مبارزات برای بهبود تجربه تک نفره کاهش یافته است.
  • سلامت بازیکنان در سختی مبارزات Veteran برای جبران تهاجمی هوش مصنوعی و به روز رسانی های مدیریت زره اندکی کاهش می یابد.

ربات:

  • در حالی که محدودیت‌های بازدارنده مختلف برداشته شد و ربات‌ها مفیدتر و مؤثرتر شدند، اما بازی را برای بازیکنان بهتر نکردند.
  • وقتی بازیکن به آنها حمله می کند، ربات ها اکنون به حیوانات با آتش متمرکز کمک می کنند.
  • برای اینکه آن را کمتر آزاردهنده کنیم، به‌جای سپردن آن‌ها به بازیکنان، محدودیت‌های اعمال شده بر روی ربات‌ها را کاهش داده‌ایم که دشمنان را تمام می‌کنند.
  • ربات ها اکنون می توانند در گل های گارگویل کمک کنند
  • رفع اشکالات مختلف مربوط به انباشته شدن ربات
  • رفع اشکالی که در آن مهمات ربات‌ها بدون ژورنال تمام می‌شدند

حالت عملیاتی

  • مدیر AI را تنظیم کرد و قوانین تخم ریزی را برای دشمنان Chaos در حالت عملیات تنظیم کرد.
    – حداکثر تعداد تسانگور با سپر روی عرصه در همان زمان از 10 به 4 کاهش یافت.
    – حداکثر تعداد تک تیراندازان Cultist در همان زمان در عرصه از 10 به 3 کاهش یافته است.
    – در عین حال، حداکثر تعداد سانگرها در عرصه از 30 به 20 کاهش یافته است.
    – حداکثر تعداد تفنگداران روبریک با اسلحه پیچ و مهره در میدان مسابقه از 8 به 5 کاهش یافت.
    – حداکثر تعداد Rubric Marine با Warp Flamers در همان زمان در عرصه از 4 به 3 کاهش یافته است.
  • Perfect Parry نه تنها برای بازیابی زره ​​برای مقابله با حملات ویژه، بلکه برای شکست ماینرها نیز به روز شده است.
  • در مورد سلاح های بندکشی و شمشیربازی، یک باگ پنجره ی کامل برای شمشیربازی سلاح ها رفع شده است. به جای پری کامل 30 فریم برای یک انیمیشن کامل همانطور که در ابتدا در نظر گرفته شده بود، یک پنجره 20 فریمی برای پری کامل و یک آسیب پذیری 10 فریمی در انتهای انیمیشن اضافه شد.
  • کلاس حمله: آسیب پوند زمینی پایه 30 درصد افزایش یافته است
  • قطره های تقویت زره از جعبه های تخریب پذیر در حال حاضر کمتر رایج است (سرد شدن از 30 به 60 ثانیه افزایش یافته است)

PVP

  • سیستم تخم ریزی بازیکن بهبود یافته. کشتن تخم ها باید دشوارتر باشد
  • پرتاب گرپنل Vanguard در PVP بازسازی شده است. به‌جای بی‌حرکتی کامل، دشمن را متحیر می‌کند و سرعت آن‌ها را بسیار کند می‌کند.

A.I.

  • کاهش توانایی در بیهوش کردن دشمنان با حملات دامنه دار در تمام شخصیت های هوش مصنوعی
  • حمله از خارج از صفحه، دقت دشمنان دوربرد را کاهش می دهد و بازیکنان هجومی در غوغا، دقت دشمنان دوربرد را کاهش می دهد.
  • برای Hormagunts و Tzaangors: آسیب غوغا اکنون به جای حذف یک بخش زره کامل در هر حمله، مقدار خاصی از آسیب را وارد می کند.
  • Beastman:

    – افزایش زمان کاهش آسیب روانی Scream از 0.5 ثانیه به 2 ثانیه برای جلوگیری از آسیب یک شلیک
    – آسیب روانی جیغ از 11 به 8 کاهش یافت
    – برد موثر سایکیک اسکریم از 50 متر به 40 متر کاهش یافت
    – محدوده ریخته گری روانی Scream 10 متر کاهش می یابد

  • مجله تار:

    – آسیب حمله اسپری Fleshborer از 1 به 0.5 کاهش یافت
    – آسیب حمله اسپری Flash Vollar از 0.3 به 0.1 کاهش یافته است

  • جنگجویان و خواران ظالم:

    آسیب پرتابه از 0.9 به 0.6 در هر پرتابه کاهش یافت

  • Rubric Marine با Warpflamer:

    – نماد آسیب آتش سوزی از 9 به 6 کاهش یافت
    – آسیب انفجار شعله ور از 6 به 4 در هر شلیک کاهش می یابد
    – آسیب شلیک شعله ور از 6 به 4 در هر پرتابه کاهش یافت
    کاهش 10 درصدی سلامت

  • روبریک مارین با بولت تفنگ:

    – آسیب حمله اسپری از 1.5 به 1 کاهش یافته است
    – آسیب حملات شلیک دقیق (با نشانگر قرمز) از 4 به 2 در هر پرتابه کاهش می یابد.
    – کاهش فرکانس تله پورت های مورد استفاده برای خارج کردن بازیکنان از مبارزات، کاهش آزاردهنده مبارزه را کاهش می دهد سلامت تا 10٪ کاهش می یابد.

  • تسانگول با سپر:

    HP به طور قابل توجهی کاهش یافته است

  • کارنیفکس:

    – فاز عصبانیت به روز شده است و کارنیفکس را سریعتر و تهاجمی تر می کند
    – کاهش فرکانس تمسخر
    – رفع اشکالی که در آن حمله مخروط خار، پرتابه شلیک نمی کرد

  • ظالم کندو:

    – سلامتی اندکی افزایش یافته است.
    – افزایش 20 درصدی مقاومت در برابر مواد منفجره و سلاح های فلزی.

سفارشی سازی

  • رنگ‌های نماد برای Administratum Grey، Auric Armor Gold و Celestra Grey ثابت شده است
  • برخی از مشکلات مربوط به اشتباه بودن رنگ‌های پیش‌فرض در برخی فصل‌ها (یعنی Iron Warriors) را برطرف کرد.
  • قسمت Vanguard Relic Right Greave اکنون به 29 برد به جای 36 نیاز دارد
  • یک الگوی رنگی به نام “Greaves Pattern” اضافه کرد تا به بازیکنان اجازه دهد نیمه‌های پایین و بالایی پاها را به صورت جداگانه سفارشی کنند.

نقشه

  • چندین مشکل را که مانع از پیشرفت بازیکنان در برخی از سطوح می‌شد، برطرف شد
  • بسیاری از مشکلات برخورد کوچک را برطرف کرد
  • تراکم و مدت طوفان شن تغییر یافته در رفتار موتور بالستیک
  • تنظیم زمان پرتاب Heldrake بر روی پل ها در عملیات Reliquary.
  • اکنون می توان از طریق Hypnomat در Armory به آزمایشات دسترسی داشت

اصلاحات کلی

  • رفع اشکالی که در آن تغییر بارگیری در حین کار باعث بازیابی سلامت می شود
  • پاسخگویی بهبود یافته توانایی های بسته پرش
  • رفع برخی مشکلات در نسخه آزمایشی
  • رفع اشکالی که در آن کنترل‌ها پس از انجام فینیشر در موارد نادر کار نمی‌کنند
  • رفع اشکالی که در آن بازیکنان داده‌های زرهی را از Hellbrutes که از Chaos Portals ایجاد شده بود دریافت نمی‌کردند
  • اشکالی را برطرف کرد که در آن توضیحات امتیاز «آدرنالین راش» Vanguard به جای 10 درصد واقعی، 1٪ را نشان می داد.
  • رفع هرزنامه گوینده در حالت جنگ ابدی
  • راه های متعددی برای کپی کردن مهمات در حالت عملیات رفع شد
  • رفع اشکالی که در صورت همپوشانی هندسه کوچک، Grapnel Launcher لغو می‌شود
  • رفع اشکالی که در آن امتیاز تاکتیکی “EMPEROR’S VENGEANCE” با Plasma Incinerator کار نمی کرد.
  • رفع اشکالی که در آن برخی از سلاح‌ها می‌توانستند بیشتر از سلامت متضاد واقعی خود بهبود یابند (مانند سلاح‌های Meltas، AoE و غیره)
  • رفع چندین مشکل که باعث از دست رفتن داده ها می شد
  • یک صدای ناشناس که در پایان داستان به شخصیت اشتباهی اختصاص داده شده بود، رفع شد.
  • بسیاری از اصلاحات و بهبودهای جزئی UI
  • بسیاری از اصلاحات و بهبودهای جزئی انیمیشن
  • رفع بومی سازی



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید