Atelier Yumia: The Alchemist of Memories and the Phantom Land Producer از Halo الهام گرفته شده است.


گاست چالش جدیدی را آغاز می کند آتلیه داستان با آتلیه یومیا ~کیمیاگر خاطرات و توهمات زمین~، و تا اینجا قابل توجه است. جونزو هوسوی، تهیه‌کننده، در یک ویدیوی عمیق جدید، سیستم‌های مختلف جدید RPG و چگونگی پیشرفت آن نسبت به ورودی‌های قبلی را توضیح می‌دهد.

در خرابه های امپراتوری آرادیسیا، آتلیه یومیا داستان شخصیت اصلی را در حالی دنبال می‌کند که او درباره مرگ مادرش تحقیق می‌کند. اگرچه کیمیاگری غیرقانونی شده است، اما او هنوز از آن به روش های مختلف استفاده می کند، مانند استفاده از چکمه های جادویی خود برای غلبه بر موانع و ساخت اقلام. شاید قابل توجه ترین تغییر این باشد که مبارزه در حال حاضر به جای نوبتی مبتنی بر زمان واقعی است.

همانطور که Hosoi اشاره می کند، چنین تغییراتی به این معنی است که حتی با 1 اسب بخار، بازیکنان می توانند به طور موثر از طریق اقدامات فراری زنده بمانند. همچنین می‌توانید حملات گروهی را با سایر اعضای حزب انجام دهید تا آسیب بیشتری وارد کنید. میدان جهان باز نیز قابل توجه است. Halo: Combat Evolved من از این به عنوان مرجع استفاده کردم (زیرا این اولین تجربه آقای هوسوی با FPS جهان باز بود).

آتلیه یومیا ~کیمیاگر خاطرات و توهمات زمین~ در 21 مارس منتشر شد. این بازی برای Xbox Series X/S، Xbox One، PS4، PS5، PC و Nintendo Switch در دسترس خواهد بود.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید