Towerborne Patch nerfs Umbra، مدت زمان اثر وضعیت و اشکالات را برطرف می کند


استخوان برج، آخرین عنوان حماسه بنر این بازی که توسط استودیو Stoic ساخته شده است، یک هفته پیش در دسترسی اولیه منتشر شد و نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد. در نهایت بازی رایگان خواهد بود، اما توسعه دهندگان مشغول رفع اشکالات و اجرای اصلاحات مختلف در ساخت فعلی هستند.

دومین وصله اصلی منتشر شده است، رفع اشکالاتی که باعث می‌شد زبانه Curios هنگام قطع ارتباط بازیکن ناپدید شود و همچنین صندوق‌های Snaggleshire ضمانت‌هایی را در سطح خطر 1 صادر می‌کنند. در حال حاضر بازدیدهای مربوط به مسدود کردن دشمنان به درستی نمایش داده می شوند و مدت زمان اثرات وضعیت کاهش یافته است زیرا مشخص شد که آنها “دو یا سه برابر بیشتر از حد انتظار” دوام می آورند.

Stoic Studio قصد دارد “بعد در مورد کلاس های مختلف بیشتر صحبت کند” اما معتقد است که برخی از Umbra ها بیش از حد کار می کنند. “هدف طراحی Umbra این است که همیشه Umbra نباید همیشه در دسترس باشد و توانایی Umbra نباید از توانایی تمرکز Ace بیشتر باشد. بنابراین ما آسیب برخی Umbra را کاهش داده ایم تا انتظارات را برآورده کنیم. کیت جامع آس.”

بنابراین آسیب استن 30 درصد، آسیب شعاع موربری 20 درصد کاهش می یابد و غیره. برخی از تغییرات زیر و یادداشت های پچ کامل را اینجا ببینید.

استخوان برج در رایانه شخصی موجود است – بررسی ما را اینجا بخوانید. انتظار می‌رود دسترسی زودهنگام سال آینده برای Xbox Series X/S آغاز شود.

دسترسی زودهنگام، پچ 2 – تنظیمات تعادل و رفع اشکال

گیم پلی

  • Warrant Chest Fix: اشکالی را برطرف کرد که در آن Snaggleshire در سطح خطر 1 حکم صادر می کرد. این به این دلیل است که بازیکنان قرار نبودند به این سرعت ضمانت‌نامه‌ها و عتیقه‌جات را دریافت کنند. این تأثیری بر جریان کل ضمانت نامه ها ندارد.
  • رفع تب Curios: مشکلی را حل کرد که در آن تب Curios برای بازیکنانی که اتصال شبکه را از دست داده بودند ناپدید می شد.
  • رفع مشکل طاس: اگر کلاه ایمنی مجهز نباشد، پس از پیش نمایش لوازم آرایشی کلاه ایمنی در برگه فروشگاه یا عتیقه جات، آس دیگر طاس به نظر نمی رسد.
  • Mission Soft Lock: مشکلی را که در آن از بین بردن یک هیولا تخم‌گذار می‌تواند باعث گیرکردن برخی از بازیکنان شود، در صورتی که برخورد به درستی فعال نشده باشد، برطرف شد.
  • رفع دیالوگ: عنوان مکالمه ثابت شده که به NPC اشتباه ارجاع می دهد.
  • تنظیمات جستجو:
    – متن جستجوی “بازگشت به فرم” بازنویسی شده است تا واضح تر باشد.
    – “کلاس هایی که بهتر از دیگران هستند” به روز شده است تا اکنون به شما برای بازی در کلاس Sentinel پاداش دهد.

نبرد

  • ضربه ضربه: مشکلی وجود داشت که در آن هنگام مسدود کردن دشمن، ضربه ضربه به درستی نمایش داده نمی شد. این مشکل رفع شده است.
  • اثرات وضعیت: مشکلی را برطرف کرد که در آن اثرات وضعیت می‌توانست دو یا سه برابر بیشتر از آنچه در نظر گرفته شده بود دوام بیاورد، و به طور بالقوه Ace را برای مدت طولانی مبهوت یا مسموم کند. این همچنین باعث شد که اثرات وضعیت بیش از آنچه در نظر گرفته شده بود آسیب وارد کند.

کلاس

ما نحوه بازی شما را در هر کلاس تماشا کرده ایم. بعداً در مورد آن بیشتر به شما خواهم گفت. در حال حاضر، ما بر تعمیر آنچه که به وضوح شکسته است تمرکز کرده ایم. لطفا بازخورد خود را با ما در میان بگذارید. همه در حال خواندن هستیم!

  • نگهبان: مشکلی را برطرف کرد که در آن برخی از حملات به اندازه‌گیری شجاعت کمک نمی‌کردند.
  • Rock Breaker: کاهش آسیب میله شکستن ناشی از سقوط آرنج (حمله پرش سنگین).
  • Shadow Striker: مشکلی را برطرف کرد که در آن مکانیک های کلاس فوراً 3 میله را هنگام اجرای قابلیت Focus Deathrattle می ساختند.

آمبرا

در طول هفته گذشته، ما بازی بازیکنان را تماشا کردیم و متوجه شدیم که باید تنظیمات خاصی را روی اومبرا اعمال کنیم. وقتی به خروجی کل آسیب، آسیب نوار شکست و استفاده موقعیتی نگاه می کنید، بسیار واضح می شود که برخی از Umbra ها به طور قابل توجهی از اهداف ما بهتر عمل می کنند. هدف طراحی Umbra این است که همیشه نباید Umbra در دسترس باشد و توانایی های Umbra نباید از توانایی های تمرکز Ace بیشتر باشد. به این ترتیب، ما آسیب برخی Umbra را کاهش داده ایم تا آنها را با انتظارات کلی کیت آس مطابقت دهیم.

  • استن: توانایی استن در درجه اول هدف قرار دادن آسیب متوسط ​​به آس و کنترل جمعیت بود. آسیب استن بیشتر از این بود، بنابراین ما خروجی خسارت او را 30٪ کاهش دادیم.
  • Moberly: آسیب ناحیه موبرلی را تا 20% کاهش داد زیرا متوجه شدیم که شعاع آسیب ترکیبی و آسیب کل بسیار زیاد است. ضربه مستقیم همچنان آسیب قابل توجهی ایجاد می کند.
  • پاپیروس: من بارها پاپیروس را در نظر گرفته ام. ما می‌توانستیم خنک‌دانی را افزایش دهیم تا خروجی آسیب را حفظ کنیم، اما از آنجایی که ما برای گسترش ترکیب‌ها با این Umbra ارزش زیادی قائل هستیم، تصمیم گرفتیم به جای جلوگیری از خنک‌کردن، خروجی آسیب را کاهش دهیم. به طور کلی، آسیب نوار شکست را 20٪ کاهش داد.
  • Pox: این به سادگی در اولین ضربه آسیب زیادی وارد کرد و همچنین سمی بود. صادقانه بگویم، بسیار قدرتمند بود. بنابراین شارژهای متعددی نیز دارد. بنابراین، ما آسیب انفجار اولیه را 15٪ کاهش داده ایم تا Pox را با سایر Umbra ها برابر کنیم.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید