هنرمند یاغی جنگ ستارگان در مورد چگونگی بازسازی صادقانه ظاهر و احساس سه گانه اصلی صحبت می کند.


پس از انتشار اخیر، قانون شکنان جنگ ستارگان طراح مفهومی توسعه‌دهنده، ساموئل د ووس و مدیر هنری وابسته، مارته جونکرز، عنوان کردند جنگ ستارگان این تجربه بصری را برای طرفداران فراهم می کند که به سه گانه اصلی فیلم وفادار است.

در مصاحبه ای با GamesRadar، De Vos و Jonkers در مورد اینکه چه کاری انجام دادند تا به بازی حسی «اصیل» بدهند، و اینکه چگونه هنر بازی از علمی تخیلی دهه 60 و 70 الهام می گیرد، صحبت کردند.

جنگ ستارگان دی ووس گفت: “یکی از معتبرترین IP ها در جهان است، بنابراین ایجاد افزودنی های واقعی به آن جهان نیاز به مراقبت ویژه دارد.” “ما، [Star Wars creator] با جورج لوکاس [conceptual designer] اول از همه، ما از رالف مک کواری خواستیم تا تأیید کند که ریشه ایده های ما از یک مکان مشابه می آید. ”

شما خواهید دید که طراحی مونوریل دهه 70 در ساخت آن کاملا مشهود است، همراه با عناصر بسیار واقع گرایانه که در سرتاسر آن یافت می شود. جنگ ستارگاندی ووس ادامه داد.

Jonkers گفت که او از کار اصلی مک‌کاری برای الهام بخشیدن به استودیو استفاده کرده است. قانون شکنان جنگ ستارگان انگار متعلق به همان دنیای فیلم است.

یونکرز گفت: «من طرح‌های رالف مک‌کواری را چاپ کردم، آن‌ها را بزرگ‌تر کردم و در اطراف دفتر پست کردم تا همیشه با آن تصویر محاصره شوم». اگر به آن هنر نگاه کنید، مک‌کاری ایده‌های شگفت‌انگیزی داشت که لزوماً به فیلم راه پیدا نکردند، بنابراین ما سعی کردیم رویکردی مشابه در طراحی The Outlaws داشته باشیم.»

قانون شکنان جنگ ستارگان برای PC، PS5 و Xbox Series X/S موجود است. انتشار بازی ماجراجویی جهان باز طبق برنامه پیش نرفت و باعث افت قیمت سهام یوبی سافت شد. در این بازی بازیکن در نقش کی وس، امپراتوری ضربه می زند و بازگشت جدیبرای اطلاعات بیشتر قانون شکنان جنگ ستارگان، بررسی ما را بخوانید.



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید