هیدئو کوجیما می گوید “همه چیز” در طول توسعه Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در داخل انجام شد.


با ورود به شهریور دنده فلزی جامد 5 فانتوم دردهیدئو کوجیما، کارگردان بازی، در مورد توسعه این عنوان در پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر صحبت کرد. همانطور که توسط GamesRadar ضبط شده است، کوجیما در یک پست توییتری در مورد کار خود بر روی جنبه های مختلف بازی و توسعه آن، از جمله مفهوم، چیدمان، و ویرایش ویدئوهای تبلیغاتی و تریلرها صحبت کرد.

کوجیما نوشت: من خودم ویدیوهای تبلیغاتی را ویرایش و تولید می کنم. تریلر، تصاویر کلیدی، بسته بندی، همه چیز را خودم انجام می دهم. MGSV این یک لوگو است. من همیشه در داخل کار می کنم و هرگز به آژانس های روابط عمومی یا آژانس های خارجی برون سپاری نمی کنم. برای من، «بازی‌هایی» که می‌سازم چیزی بیش از یک بازی ساده هستند. همه چیز گنجانده شده است. این سبک من است. ”

کوجیما بعداً این پست را با پست دیگری دنبال کرد که تمام کارهایش را توضیح می داد. دنده فلزی جامد 5 فانتوم درد او گفت: «اگر نه همه، بیشتر محصولات» نیز بخشی از نقش او هستند.

دنده فلزی جامد 5 فانتوم درد این آخرین بازی اصلی در سری متال گیر بود که نسخه‌های بعدی آن به صورت اسپین‌آف‌هایی مانند: چرخ دنده فلزی زنده می ماندیا ریمستر عناوین قدیمی و غیره. Metal Gear Solid Master Collection Vol.1. درد اندام فانتوم دوره توسعه بسیار دشوار بود و منجر به عوارض جانبی مختلفی از جمله قطع محتوا و خروج کوجیما از کونامی شد.

خود کونامی در حال حاضر در حال کار بر روی یک بازسازی است. دنده فلزی جامد 3 مار خوار، عنوان دنده فلزی جامد دلتا مار خواربرای اطلاعات بیشتر در مورد بازسازی، 10 واقعیتی که اخیراً فاش شده است را بررسی کنید.





نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید