در حال و هوای مدرن، تراکنشهای خرد به یک واقعیت اجتنابناپذیر در بازی تبدیل شدهاند، بهویژه که بودجه ساخت بازی همچنان به درجات مضحکی افزایش مییابد، اما هنوز هم دیدن کسب درآمد در بازی در تجربههای تکنفره دشوار است. هرگز برای اکثریت مناسب نیست. در یک مثال بسیار جدید، جزم اژدها 2علیرغم اینکه بازی به طور گسترده مورد تحسین قرار گرفت، باز هم واکنشهای زیادی را برای گنجاندن ریزتراکنشها پس از انتشار به همراه داشت. با این حال، همه بازیگران در صنعت ارزش چنین استراتژی را نمی بینند.
جادوگر و پانک سایبری توسعهدهنده CD Projekt RED مدتهاست که این موضع را حفظ کرده است که بازیهایی که بهعنوان تجربههای تکنفره طراحی میشوند، نباید شامل ریزتراکنشها باشند. هنگامی که در جریان پرسش و پاسخ اخیر با سرمایهگذاران از احتمال انجام ریزتراکنشها در بازیهای CDPR آینده پرسیده شد، مدیر مالی Piotr Nierubovitz گفت که توسعهدهنده قصدی برای گنجاندن ریزتراکنشها در عناوین تکنفره ندارد. استودیو ممکن است در آینده تجربه های چند نفره را نیز در نظر بگیرد.
او گفت: «برای بازیهای تکنفره، ما معتقدیم جایی برای تراکنشهای خرد وجود ندارد، اما برای پروژههای چندنفره، امکان استفاده از این راهحل را در آینده منتفی نمیکنیم.»
CD Projekt RED در حال حاضر در حال توسعه تعدادی از عناوین از جمله: ویچر 4 و سایبرپانک 2، در حالی که با Fool's Theory برای بازسازی نسخه اصلی همکاری می کند. جادوگر. با این حال، همه اینها تجربیات تک نفره هستند، به این معنی که CDPR بعید است که شامل تراکنش های کوچک باشد. همانطور که گفته شد، ممکن است در مورد سیل ملاس نیز چنین نباشد. جادوگر این اسپین آف یک عنوان چند نفره تایید شده است.
نویسنده: Shubhankar Parijat