ولی، تپه خاموش 2 این بازسازی توسط Bloober Team ساخته شده است، استودیوی لهستانی که با کونامی همکاری نزدیکی دارد تا کلاسیک جاودانه را بازگرداند.به عنوان بخشی از آن، برخی از اسامی که اغلب به شدت با آنها مرتبط است تپه خاموش 2 برای کل فرنچایز، آهنگساز آکیرا یامائوکا و کارگردان هنری و طراح موجودات ماساهیرو ایتو نیز در توسعه بازسازی نقش دارند.
من اخیراً با GamingBolt، سازنده اصلی در Maciej Głomb از Bloober Team صحبت کردم. تپه خاموش 2، کمی بیشتر در مورد نقش های یامائوکا و ایتو در این پروژه صحبت کرد و توضیح داد که هر دو “فعالانه” در توسعه بازی شرکت کردند.
گلومب میگوید: «ما از روی صندلیهایمان افتادیم که میدانستیم سازندگان اصلی روی هواپیما هستند. “آنها توضیحات بسیار مورد نیاز را برای بسیاری از مضامین موجود در بازی ارائه کردند که بیش از 20 سال است که در اینترنت در گردش بوده اند. علاوه بر این، آنها به طور فعال در توسعه خود شرکت داشتند. Ito هنر مفهومی را برای مکان ها و هیولاها ارائه کرد و یامائوکا موسیقی بازی را ساخته است.
گلومب همچنین در مورد روند کار با کونامی در پروژه، میزان مشارکت نزدیک شرکت در توسعه، و نوع “مالکیت” Bloober از نظر دیدگاه خلاقانه خود بر بازسازی صحبت کرد. ما همچنین در مورد آن صحبت کردیم. تیم ها
“مانند تمام پروژهها، در شروع تولید بحثهای سطح بالایی درباره مسیری که میخواهیم در پیش بگیریم وجود دارد. برای بازسازی، تصمیم میگیریم کدام قسمتهای اصلی را تغییر دهیم یا همانطور که هست نگه داریم.” “ما هزینه کردیم. سال اول کار نزدیک با Konami و حفظ مکالمات مداوم. اما بدون همهگیری، ما در یک اتاق مینشستیم.” در توسعه آن منافع مالکیت ایجاد کرد.»
البته تپه خاموش 2 تغییرات و پیشرفتهای زیادی از نظر گیمپلی و فناوری ایجاد میکند، اما وقتی نوبت به داستان میرسد، گلومب گفت که بازسازی «هسته روایی تثبیتشده» نسخه اصلی را خراب نمیکند.
گلومب در همین مصاحبه همچنین گفت: رزیدنت اویل 2 ما به طور خلاصه به بازسازی 2019 و نحوه الهام گرفتن آن برای تیم Bloober اشاره کردیم. تپه خاموش 2 توسعه.
تپه خاموش 2 در حال توسعه برای PS5 و PC. این در مراحل پایانی تولید است، اما هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است. مصاحبه کامل با تیم بلوبر به زودی منتشر خواهد شد، پس با ما همراه باشید.
نویسنده: Shubhankar Parijat