Layers of Fears بخش‌های ناگفته بازی‌های قبلی را پوشش می‌دهد، نه Layers of Fear 3


در میان همه هیاهوها برای آن تیم بلوبر تپه خاموش 2 بازسازی، لایه های ترس حضور کمرنگی دارد. به عنوان ادامه لایه ترس 1 چه زمانی 2، بر پایه آنها بنا می شود و در عین حال “تصور دوباره ترسناک” را تبلیغ می کند.اما چرا به سادگی نامیده نمی شود لایه ترس 3?

از DreadXP در مورد ارتباط با کار قبلی و اینکه آیا در حال بررسی است یا خیر بپرسید لایه ترس 3آنا جاسینسکا، مدیر ارشد بازاریابی تیم بلوبر گفت: لایه ترس 3من با یک نام کاملا جدید آمده ام. یک تفاوت جزئی در املا به ظرافت نشان می دهد که ما چیز جدیدی داریم.

لایه های ترس این یک مفهوم کاملاً جدید بازی ویدیویی است.ترکیب بهترین عناصر لایه ترس 1 چه زمانی لایه ترس 2 همراه با مکانیک های گیم پلی جدید، داستانی کاملاً جدید دارد که قبلاً دیده نشده بود.ما همه بهترین ها را برای ایجاد داستان فراگیر نهایی از کل جمع آوری کرده ایم لایه حق امتیاز. چنین چیزی قبلاً در صنعت بازی اتفاق نیفتاده است و ما آن را “تصور مجدد” می نامیم. “

Jasińska در مورد اینکه آیا چیزی برای بازگشت مشتریان در زمانی که تازه واردها دسترسی دارند وجود دارد، گفت:داستان اتصال لایه ترس 1 چه زمانی لایه ترس 2 بازیکنانی که با این دو بازی آشنا هستند، می بینند و احساس می کنند که چگونه داستان های به ظاهر نامرتبط در هم تنیده شده اند.

“فصل جدید بازی نشان می دهد که چگونه عناوین فوق الذکر در یک حماسه کامل ادغام می شوند. طرفداران جدید می توانند بهترین چیزی را که فرنچایز لایه ها را تعریف می کند بدون گم شدن در داستان تجربه کنند.”

چگونه ایده دنباله‌ای مانند این به جای دنباله سنتی شکل گرفت؟ ما در حال حاضر یک استودیو نسبتا بالغ هستیم و می توانیم این کار را انجام دهیم.

ما می دانیم که ممکن است در دو قسمت اول داستان ناگفته ای باقی مانده باشد، بنابراین امیدواریم در بازی های آینده نیز آن ها را پوشش دهیم. اگر جواب داد، اکنون آن را اجرا کنید. لایه های ترس این یک دنیای کامل است که دو داستان به ظاهر نامرتبط را با هم ترکیب می کند. “

لایه های ترس در اوایل سال 2023 برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه خواهد شد. با Unreal Engine 5 توسعه یافته و شامل ردیابی اشعه، وضوح 4K و پشتیبانی از HDR است. این داستان حول محور «داستان هنرمندی است که به بردگی وسواس افتاده است» و وعده می دهد که «روایت کلی را روشن کند».



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید