تیم Street Fighter 6 هیچ سازشی در توسعه انجام نداد


Capcom احتمالاً امسال یکی از بهترین خط تولیدها را دارد. ظهور شکارچی هیولا این ماه در پلی استیشن و ایکس باکس و به دنبال آن بازی Resident Evil 4 مارس. مبارز خیابانی 6 در تابستان امسال، به عنوان یک گام رو به جلو برای ورود قبلی خود، فرنچایز عمل می کند. مبارز خیابانی 5، فراز و نشیب هایش را دید.

تاکایوکی ناکایاما، کارگردان و شوهی ماتسوموتو، تهیه کننده، در گفتگو با گیم اینفورمر، موفقیت آثار قبلی خود را بنا کرده اند. با این حال، ما همچنین به ورودی های گذشته، به ویژه نمادین ترین آنها نگاه می کنیم. مبارز خیابانی 2.

مفهومی که من از آقای ناکایاما دریافت کردم این بود که او می خواست آن را به حالت اولیه خود بازگرداند. مبارز خیابانی 2 Tsuchiya می گوید. “ما می خواستیم دیگری ایجاد کنیم مبارز خیابانی نه تنها طرفداران موجود این سری، بلکه گیمرها از همه نوع می توانند همان حس عاشق شدن به بازی های مبارزه ای را داشته باشند… مبارز خیابانی.

“وقتی آقای ناکایاما این مفهوم را مطرح کرد، من به شدت با او همدردی کردم. این یک چالش است، اما ارزشش را دارد.”

ناکایاما و تسوچیا نیز مبارز خیابانی 5دومی از تیم توسعه دفاع کرد و اطمینان حاصل کرد که آنها در برابر دیدگاه خود “دریچه ای وسیع” دارند. به همین دلیل، ما هیچ وقت کوتاه نمی آییم یا سازش نمی کنیم. مبارز خیابانی 6.

بازی‌هایی که موفق می‌شوند هر کاری را که تیم در نظر داشت انجام دهند، به ندرت به ثمر می‌رسند. اما این بار، فکر نمی‌کنم در مورد چیزهای اساسی که آقای ناکایاما می‌خواست به آن دست یابد، نیازی به کوتاه کردن یا سازش با این عنوان وجود نداشت. پروژه رویایی او.”

مبارز خیابانی 6 در تاریخ 2 ژوئن برای PS4، PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه می شود. دومین بتای بسته اخیراً به پایان رسیده است، اما می‌توانید گیم‌پلی شخصیت‌هایی مانند Marisa، JP، Manon و Dee Jay را ببینید. جزئیات بیشتر در ماه های آینده اعلام خواهد شد.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید